merhaba ben Kai 17 yaşındayım hayat çok sıkıcı ilerlerken sonunda babam o şeytan kadın(öz annem)'dan boşandı ve daha huzurlu bir hayata geçeceğimi sandım.
mahkeme günü babam ile kalmak istediğimi söyledim ama çıkan kararda bana ayda 4 gün annemde kalacağımı söylediler. Aman ne iyi! o kadının beni istemediğine emindim sadece rol yapıyordu! mecbur olarak kabul ettim. reşit değildim ama reşit olmama 1 yıl kalmıştı dayanabilirdim.
o gün boşandılar anne ve babam. evden eşyalarımı topladım ve babamın evine gittik babamın benim için hazırlattığı oda normal odamin iki katı falandı, zaten herşeyi hazır olan odamdaki gardırobu açıp içine eşyalarımı yerleştirdim.
günler hızla akıp geçmişti evimizde çok güzel günler geçiriyorduk babam haftada 5 gün çalışıyordu sabah ben uyanmadan gider 18.00 gibi gelirdi hafta sonunu ise bana ayırırdı beraber dışarı çıkardık.
huzurlu günlerdi ama anneme gitme günü gelmişti ertesi sabah birkaç kıyafet aldım ve eski evimize geldim. eve girdiğimde annem bana yalandan bir ses ile "hoşgeldin" dedi "hosbuldum" dedim ve odama doğru ilerledim annem ise arkamdan geldi
"mutlu musun?"
"ha?"
"baban ile boşandım senin yüzünden."
"suçlu olan ben miyim anne?"
"SEN OLMASAN BÖYLE OLMAYACAKTI"
"BANA BAĞIRMA AYRICA BABAM SENİ PARA GÖZLÜLÜĞÜN İÇİN BOŞADI KENDİNE GEL!"
"SİZİN İÇİN YAPTIM"
annem ağlamaya başladı.
"neyi bizim için yaptın anne? babam sırf sana para getirmek için 2 ayrı işte çalışıyordu sen ne yaptın? babamı aldattın bunun affı olmaz anne. şimdi gider misin odamdan."
"aldattın diyorsun ama o adamdan para alıyordum o yediğin paralar kimindi diye sorguladın mı hiç!"
"anne dışarı çıkmasamda olurdu. taş yeseydim keşke o adamın parasını yemek yerine. senden nefret ediyorum"
''ne vardı sanki babana aldattığımı söylemesen!"
"anne odamdan çık yoksa gideceğim."
annem kapıyı çarparak odamdan çıktı çıkması ile gözümden yaşların akması bir oldu ağlamaya başladım. 20 dakika boyunca kesintisiz ağlamaktan sonra uyuyakalmıştım.
uyandığımda öğlen saat 17.38 idi ben sabah geldiğime göre 2-3 saat uyumuştum aşağıya indiğimde annemi görememiştim baya acıktığım için çantamda her duruma göre yanımda bulunsun diye getirdiğim sandviçi yedim ve tekrar uykuya daldım.
4 gün böyle geçti 4. günün sonunda daha fazla kalmadan gece yarısında taksi ile babamın evine dönmüştüm. babam balkonda sigara içiyordu beni tanıdığı için geleceğimi bilmiş, uyumamıştı.
eve girip babamın yanındaki sandalyeye oturdum
"iğrenç 4 gündü..."
"oğlum bu konuyu daha sonra konuşuruz sana daha önemli bir haberim var."
"dinliyorum baba"
"ben sosyal medyadan biri ile konuştum ve birbirimizi çok seviyoruz evlenme kararı aldık oğlum sana söylemediğimiz için özür dilerim ama oda oğluna söylemedi"
"ne?"
"b-baba fikirlerine saygı duyarım ama ya paran için seninle oluyorsa?""oğlum kadının parayla gözü yok emin ol. hem 20 yaşında bir oğlu varmış iyi anlaşırsınız arkadaş olursunuz"
"peki baba ne zaman evleneceksiniz"
"yarın nikah dairesine gidip hemen bitireceğiz işi oğlum yarın buraya gelecekler burdan da nikah dairesine geçiyoruz"
"tamam baba"
"sigara içtiğini biliyorum gizleyemiyorsun birşey demiyorum ama fazla tüketme oğlum lütfen sağlığın için"
"fazla içmiyorum baba iyi geceler ben yatacağım uykum geldi"
odama geçip yatağıma uzandım. babama soğuk davranmıştım ama evlenmek onun hakkıydı ve kadın iyi biriydi belki kim bilir. bir abim olacaktı heyecanlanmıştım ama uykum ağır bastı ve uyuyakaldım.
txt shiplerini bilmiyorum sizce üvey abi kim olmalıı?
beğendiniz mii?