0.2

7 1 14
                                    

nikah vesaire çok hızlı gerçekleşti kimseyi çağırmadan aramızda birşeyler yapılmıştı. eve geçtiğimizde yorgunluktan ölecektim. odama gidip altıma kısa bir şort geçirdim ve tişörtümü çıkarıp sıfır kollu alıp üzerime geçirdim ve yatağa yatmam ile uykuya dalmam bir oldu. tahminen 2-3 saat uyuyup kalmıştım uyandığımda başımın ucunda beni izleyen üvey abimi gördüm ve yerimden sıçradım.

"NE YAPIYORSUN BURADA BURASI BENİM ODAM!"

"ne bağırıyorsun be yedik seni sanki"

"ne yapıyorsun burda!"

"baban ve annem çağırıyor tanışmak için yürü"

"kapıyı tıklarsan uyandırdım zaten."

"denemedim mi gerizekalı uyanmayınca uyandırmak için yanına geldim çok tatlı uyuyorsun diye birkaç saniye izledim ve uyandın zaten."

"tamam çıkar mısın odamdan kıyafetlerimi değiştireceğim"

üzerime baktığımda yorganın üstünde uyuduğum için bacaklarımın ortada olduğunu farkettim... üstüne birde iyice yukarı çıkmışlardı. öleceğim, tanrım...

"iyi hızlı gel"

gülerek odamdan çıktı utançtan kendimi boğacaktım ama hâlâ yaşamam gerekiyor.

herneyse diyerek yataktan kalktım ve gardıroptan eşofman ve bir tişört çıkarıp giydim sonrasında oturma odasına gittim ve boş olan tekli koltuğa oturdum.

kadın çok sevecen birşeye benziyordu tatlı birşeydi baya konuştuk ve tanıştık üvey abim ilede tanıştık adı soobin'miş hep birlikte kutu oyunu oynadık dışardan yemek söyledik çok güzel zaman geçirdik ve zaman gece yarısına gelince uykum geldiği için onlara iyi geceler diledim ve odama gittim.

üvey abimin odası direkt yan odamdı kapı sesi duyduğumda onunda odasına geçtiğini anladım daha fazla kafa yormayarak az önce çıkarttığım pijamalarimi giyip tekrar uykuya daldım. gece rüyamda kocaman bir örümcek bana doğru geliyordu korkuyla uyandım ve su içmek için kalktığımda bana doğru bacakları elim kadar olan bir örümceğin yaklaştığını gördüm

"ALLLLLAAAHHHH BABAAAA"

gece saat 4 civarıydı kimseyi uyandırmak istemesemde bu benim odamdayken uyuyamazdım. aklıma soobin geldi uyanırsa uyansın umrumda değildi bu örümceği atsın yeter di.

koşarak odamdan çıktım ve soobinin odasına güm diye girdim.

"ANANİ SİKEYİM"

diye bağırdı bana, kırıcı.

"soobin birşey isteyebilir miyim"

"Kai bu saatte odama niye baskın yapıyorsun amına koyayım"

"soobin odamda kocaman örümcek var öldürebilir misin"

"öldüremem"

diyip arkasını döndü umutsuzlukla kapısını kapattım, yastık yorganımı alıp oturma odasına gittim ve ordaki koltuklardan birine uzandım. uykuya dalmam hiç uzun sürmedi

abi deme lazım olur.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin