Hatay karakolundan ayrıldım. Nöbet için çağırıyorlardı beni. Bu manyak kendini bilmez mahkum ile uğraşıp duruyordum. Allah'ım delirmek üzereydim. Ama Rüveyda Tülin Nalbant' ı görünce gözlerim yuvalarından fırlayacaktı adeta. Adem Elması yeşil gözleri, sinirli bakışları esmer teni, sarı saçları ve uzun boylu fiziği büyülenmemek elde değildi.
Minyon bir tipe sahip hafif dolgun dudakları delice bakışları beni çılgına çeviriyordu. Gözleri beni süzüyordu aynı çelik süzgeçler gibiydi.
Neyse işimize bakalım biz. Şu mahkumun dosyasını bulmakla meşguldüm. Ulan sahtekar mahkum senin yüzünden beynim afedersin ama sabahtan beri beynim sikildi.Şu zabıt işlemleri bir bitsin yeni kanun isteyeceğim doğrudan idam cezası alda gör bak. Kimin beyni sikiliyor kimin gözleri yerinden fırıldıyor.
Bir bok bilmeyen mahkum işte!
Olmayan anamı ağlattılar be!
Senin mal değneği kazık sokar gibi seni bulmazsam mahkum dayak atmazsam bana Özgün demesinler.Her ne boksa işte. Uygun bir zamanda o esmer hatunu bulup konuşmam lazım. Hemde esmer sarışın.
Daha iyisini bulacaksan bok bulursun!
Tamam be birşey demedik.
Odamdaki sabit telefon çalıyordu.
"Alo."
"Şey ben. Rüveyda."
"Buyurun Rüveyda hanım."
"Bu saatte rahatsız ediyorum ama bir sorun var?"
"Neyle ilgili esmer hatun?"
"Zabıtı tutamıyoruz maalesef!"
"Neden peki?"
"Mahkum uçakla kaçmış!"
"İyi bok yemiş!"
"Ne? Ney anlamayadım?"
"Yok birşey."
"Peki yurtdışındaki polisler ile iletişime geçtik. Yakalanacak kaçışı yok bu itin!"
"Tamamdır teşekkür ederim"
"Yakalama kararını da mahkemeden yarın çıkarttıracağız."
"Tamamdır haber verdiğiniz için ilginlendiğiniz çok teşekkür ederim iyi geceler."
"Hayırlı geceler." Diyip telefonu kapattı esmer hatun. Sabaha karşı nöbetteydim 07.30 08.00 gibi nöbetim bitmiş olacaktır.Bu bölüm çok heyecan komedi tutunkunları için özel bölümdür.
İlerleyen zamanlarda bol bol komedi olacaktır.
Sakın bana özenmeyin.
Özellikle saçma sapan yazarlardan değilim.
Saçma olan kendileri gibi iş yapan ustasını bilmeyen yazarlık yapmasın
Yok nude yok +18 gibi yok efendim porno gibi şeyleri oy vermem güzel yazarsa oy veririm canolar iyi geceler cıvıtmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YORGUN SAVAŞÇI
Science FictionOnlar yorgun savaşçılardı. Rüveyda Tülin Nalbant ile Özgün KeskinKılıç ile polisiye ve askeri karışık bir kurgum olacaktır. Eğer beğenirseniz çok sevinirim. Başlıyoruz. Rüveyda Tülin Nalbant başkomser' dir. Her göreve yetişmeye çalışmaktadır. Bu güz...