20. Headcanons

63 6 1
                                    

Ön söz;
Wiki de gezerken, doğum yerlerine bakıyordum, gerçek isimlerini buldum. Sanrım hiç dizide geçmesede çizgi romanlarda geçmiş olmalı.

|
|
|

Bojak "Big Bo" Anderson:
Sıkı bir şekilde diyetine sadıktır fakat çocukları eğer onunla pizza yemek isterse asla reddetmez.

Korku filmlerinden itinayla uzak durur.

Big Bo'nun kaleci mağrası ve  Uşak Albert'ı onu batman yaparken bence ona en zengin süper golcüler oyuncusu diyebiliriz.

Shakes;
O kadar fazla kaçırıldı ki biri fidye için onu kaçırırsa rahatlıkla kurtulur.

Ortaokul yıllık fotoğrafı Skarra ile poz vermiş gibi bir fotoğraf. Her aklına geldiğinde yatağı yumrukluyor.

Video oyunu bağımlılığı yüzden antrenmanda top vuruşlarına yakalandı. (Toptan çok dayak yedi u,u)

Tiger:
Mesaj atarken hâlâ duygularını belirtmek için emoji kullanıyor.

Bazen yorulduğunda veya bazı sabahlar farkında olmadan Japonca konuşuyor.

Kaplan tasarımlı eşyaları seviyor. Eskiden Kaplan desenli koltuğu vardı ama attırmayı başardılar.

Japon korku hikayeleri anlatmaktan hoşlanır.

Klaus;
Kortuğunda anime kızı gibi çığlık atıyor.

Çözülememiş dosyalar oyununu alıp bir dedektif gibi davranmaktan hoşlanıyor. Çoğunlukla yardımcı olması için Shakes'ide davet eder.

Doğum günleri için gerçekten ama gerçekten peluş bir hayvan istiyor.

El Matador:
El Matador bir kaosun ortasında kendisinin ne kadar harika biri olduğundan bahsedecek.

Gözlüğünün maç sırasında takılmasına izin verilmesi için "Neden gözlük takmalıyım?" adlı bir yazıyı üst mercilere yolladı.
Kabul edildi.
Mantıklıydı.

Bazen air fryerda pankek pişiriyor.

Blok:
Blok kardeşiyle  arasını düzeltikten sonra sıklıkla mesajlaştılar. Hatta Shakes ve Rasta onlara birlikte takılmaları için fikirler verdi.

Blok bir çim biçme makinesini çitlere çarptı.

Rasta:
İyi bir barbekü partisi ondan sorulur. Her zaman yeni bir tarifi var.

Cümlelerine adamım/man takısı eklemeye kulübe ilk katıldığı zamanlarda başladı.

Her zaman dağcılık ekipmanlarını kontrol eder ve onların sağlam olduğundan emin olur.

Eğer Shakes'in annesine bir şey olur da yetim kalırsa Shakes'i evlat edinir,  ciddiyim "Artık ananda babanda benim." Cümlesinin has adamı.

Cool Joe:
Arasıra takımının diskosuna ücretsiz girmesine izin verir. Hatta takımdan birinin doğum günü partisi için diskosunu kullanmıştı.

Evinde hâlâ ev telefonu bulunuyor.

Müzik seçimlerinizi hiç çekinmeden yargılayacak.

North Shaw:
Cool Joe'ya kendisini motive etmesi için özel şarkı yazdırmayı başardı. Sabahları onu dinliyor.

Denize gitmek için sürekli bahane arıyor.

Uzun süre kaktüslerin sulanmasının doğru olduğunu savundu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Süper Golcüler /Trash /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin