7

10 0 0
                                    

Felix'in ağzından...

Gözlerimi güneş ışıklarının gözüme çarpmasıyla açtım. Yatakta oturur pozisyona gelirken gözüm karşımdaki koltukta uyuyan bedene gitti. Bu hyunjin ama neden burdaydı. Aa doğru ben çağırmıştım.. elektrikler kesildi diye. Ama neden burada uyumuştu ki?

Ayağa kalkıp ilk önce gözlerimdeki çapaklardan dolayı rezil olmamak için banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Banyodan çıkıp tekrar odama döndüğümde hyunjinin uyandığını farkettim. Oturduğu yerden bana bakıp ağzını araladı.

Hyunjin Günaydın

Felix Günaydın... Neden burada kaldın?

Hyunjin Gece korkup uyanırsın diye kaldım.

Beni mi düşünüyordu o?

Felix Neden beni düşünüyorsun ki?

Hyunjin Neden mi? Çünkü seni seviyorum...

Felix ıııı acıkmadın mı sen

Konuyu başka bir tarafa çok berbat çektiğimin
farkındayım..

Gülüp konuşmaya başladı...

Hyunjin Evet acıktı-

Telefonu çalmaya başladı. Bende daha fazla ayakta durmamak için yatağa oturdum.

Hyunjin Efendim...Niye ya... Niye işte... Aaaa unutmuşumm... Geliyorum.. o iş bende...

Telefonu kapatıp bana baktı. Sanırım gidecekti...

Hyunjin Acil bir işim çıktı... Üzgünüm gitmem lazım.

Felix Üzgün olmanı gerektirecek birşey yok ama tamam..

Yanıma gelip yanağımdan öptü. Önümde eğilirken elimi tuttu.

Hyunjin Üzülme tamam mı? Gitmem gerekiyor.

Felix Üzülmem.. şey görüşürüz.

Gülümsedi.

Hyunjin görüşürüz güzelim..

Ayağa kalktığında bende ayağa kalkıp odadan çıktık. Yavaşça merdivenlerden indikten sonra kapıyı açıp gitti. Bende mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladım...

Hyunjin'in ağzından...

Evettt bugün Jeongin'imizin doğum günüü.Ona sürpriz yapacağız. Şuanda arkadaşlarıyla birlikte kafede. Bizde evi süsleyip ona sürpriz yapacağız.

Arabama binip eve geldiğimde hemen arabadan inip eve girdim. Tabii ki karşımda pek güzel bir manzara yoktu. Changbin koltuğun üstüne çıkmış duvar süslerini asarken bazen düşücekmiş gibi olup tekrar düzeliyor. Minho ise Jeongin'in doğum gününe özel yaptırdığımız tabloları duvara doğru düzgün asmaya çalışıyordu.

Yerde ise süslerden kalan artık parçalar vardı. Jeongin eve gelene kadar düzenlemezsek... olacakları düşünmek bile istemiyorum.

Hyunjin Bu yerlerin hâli ne böyle?

Changbin Hepsi Minho'nun suçu.

Minho Yalan atmasana.

Changbin Ne yalanı!? Koltuğun üstündeyken de korkuyorsun diye şu süsleri düzeltmek istedin!

Minho Evet istedim ne olmuş?

Nokta"." /Hyunlix//Texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin