ÇIKMAZ

242 31 220
                                    

Selammm... Ben geldim 💙

Diziden sonra kimler hâlâ bölüm okumaya devam ediyor elleri göreyim ndndndjd

Birilerine bayram harçlığını gecikmeli verelim 🙈 athenayim

Ne demiştik sözümüz söz, borcumuz borç ✌️

Bir önceki bölüm fırtına öncesi sessizlik dedik bakalım bu bölüm nasıl bir gidişat var?

Hadi başlayalım 🍀

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın canlarımm 🌸

****

Elif:
" Hiç girmek istemiyorum şu okula ya! En çok heves eden bendim belki de en çabuk bıkan da ben oldum. Gözünü seveyim ben mahalledeki okulun."

Berk:
" Şu gerizekalılar bir rahat verse miss gibi ortam, eğitim de işte.. Maalesef onlarla uğraşmaktan okula odaklanamıyoruz."

Ömer:
" Bir süre rahat ederiz ama ya. O Emir baba korkusundan birkaç gün hatta hafta hiçbir şey yapamaz gibi."

Elif:
" O yapmaz da diğerleri.. Hele o Talya ve Sarp! Karşıma bir çıksınlar biliyorum ben onlara yapacağımı! Gerizekalılar!"

Berk:
" Hşşt! Hiçbir şey yapmıyorsun sen! Sadece derslerine odaklanacaksın tamam mı?!"

Elif:
" Ama Berk! Kaç tane kolye zarara girdik onlar yüzünden. Susup oturacak mıyım?"

Berk:
" Aynen öyle yapacaksın! Ben yapacağım ne yapılacaksa.."

Aybike:
" Sen ne yapacakmışsın pardon? Berk bak karşılık verdikçe sıçrıyorlar iyice! Karışma ya!"

Genç kız kızılın ona cevap vermeden bakışlarını kaçırması ile sinirle kaşlarını çattı. Ne yapmaya çalışıyordu?

Aybike:
" Gözlerime bak, gözlerime! Ne var o aklında yine? Bugün kesin kırıyor muyuz burnunu(!) Hiçbir şey yapmayacaksın Berk duydun mu beni?!"

Berk:
" Tamam öyle yapalım! Bugün gelip bir daha dağıtsınlar kızın emeğini! Bir daha konsunlar eve girecek 3 kuruşun üzerine! Biz de kenardan izleyeyim(!)"

Elif:
" Berk Aybike haklı.. Tamam önemli değil alt tarafı 3-5 kolye. Ben kendi kendime söyleniyorum işte. Sen bakma bana."

Berk:
" O 3-5 kolye dediğin şeyle belki de bugün senin eşofman takımı paranı tamamlayacaktık Elif! Hiç kusura bakmayın ama benim onu onlara yem etmeye hiç niyetim yok. Hele o gözyaşlarının hesabını saymıyorum bile."

Kızıl sinirle arkadaşlarının yanından ayrılıp okula adımlarken ardında kalan beşli birbirine baktı çaresizce.

Asiye:
" Yediremiyor gururuna anlıyorum onu. Ama böyle kavga gürültü ile nereye kadar devam edecek?"

Ömer:
" Gurur değil bu Asiye.. Bak o kadar gerekçe sundu bir kere kendine yapılan bir yanlış çıkmadı ağzından. Elif ağladı, Elif'in emeği, Elif'in eşofman takımı.. Dün Emir'den bile isteye dayak yedi sebebi Aybike'ye zarar vereceksin cümlesi. Kendine ne yapsalar bir yere kadar tolere eder ama iş değer verdiklerine gelince tutamazsınız onu."

Aybike:
" Keşke onun da bizim için ne kadar değerli olduğunu anlayabilse de ona göre hareket etse.. Ben çok sıkıldım onun kendini bu kadar boşvermesinden."

Sarp:
" Ooo! Günaydın varoş takımı! Elifciğim özellikle de sana.. İyisin değil mi artık?"

Düşler Sokağı / AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin