SAAT

220 33 132
                                    

Selamm.. Ben geldim 💛

Bölüm bekleyen tüm kuşlara gelsin 🧚

Bu bölüm maalesef biraz derbeder oldu.. Sevgili entrika ise aramıza bölüm sonundan da anlayacağınız üzere diğer bölüm katılır gibi 💁

Hadi o zaman başlayalım 🍀

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın canlarımm 🌸

****

Aybike:
" N-Ne saçmalıyorsun ya sen? Ne tefecisi, ne şikayeti? Yok öyle bir şey!"

Emir:
" Yapma be Aybike! Berk bunu senden saklamış olamaz. Her şeyi biliyorum çırpınma."

Aybike:
" İ-İyi! Sen dur kendi kendine masallar uydur burada! Ama lütfen inandırıcı olsun. Ben daha fazla uğraşamayacağım seninle!"

Hızla onun yanından uzaklaşmak isterken arkasına döneceği anda tüm yolları tıkayan o hamle..

Emir:
" Talya duymuş! Yani benim yönlendirmemle kapı dinlerken.. Berk maalesef o çenesini tutamayıp Resul Bey'e söyleyince de.."

Aybike duyduğu şeyle birlikte çaresizce gözlerini yumdu. Nasıl böyle bir hata yapmıştı ki? Hani o gün orada üzerine kapıları kapatıp sonsuza kadar bırakmışlardı bu sırrı?

Emir:
" Çok kızma ona ya! Nereden bilebilecekti bizden birisi onları dinliyor?"

Flackback

Talya:
" Ohaa! Beyler bomba bir şey öğrendim! Çok fena!"

Emir:
" Gevelemede anlat Talya! Ne konuştular? O da ceza aldı mı? Ya da Resul Bey kesti mi bursunu falan?"

Talya:
" Ne bursu ne cezası Emir ya? Asıl bomba farklı!"

Doruk:
" Eee? Kızım taksit taksit anlatmasana şunu!"

Talya:
" Üff tamam, durun! Bu Berklerin babası hapisteydi ya hani? Adamı hapse Berk attırmış! Resmen babasını şikayet etmiş ya!"

Emir:
" Nee? Nasıl ya?! Tam olarak ne dedi ki?"

Talya:
" Resul Bey baban hapse nasıl girdi diye sordu. O da baktım bizi ondan kurtaran yok ben de gereğini yaptım dedi! Basbaya o şikayet etmiş işte."

Sarp:
" Ohaa! Oğlum bu harbi psikopat lan!"

Doruk:
" Sen niye gülüyorsun Emir?"

Emir:
" Ben biraz şu adam tam olarak neden girmişti bir araştırayım da.. Sanki elimize çok büyük bir koz geçti kanka! Aferin kız Talya! Valla aferin.."

Flackback son

Emir:
" Ama valla büyük cesaret takdir ettim kendisini! Her yiğidin harcı değil beli silahlı adamlara bulaşmayı göze almak. Babası nasıl bıktırdıysa artık çocuğu, yazık."

Aybike:
" Kimseye söylemeyeceksin duydun mu beni? O arkadaşlarına da söyle unutacaklar bunu! Kapatacaksınız o çenenizi!"

Emir:
" Ha yani benimlesin! Doğru mu anlıyorum?"

Aybike sinirle elini saçlarının arasından geçirirken gözünden süzülen yaşlara engel olamadı daha fazla.

Hiç bu kadar çaresiz hissetmemişti şimdiye kadar.

Hangi yolu seçerse seçsin kızılı çok üzecekti..

Ama bir yanda onun hayatı. Tehlikeye atamazdı ki..

Oto yıkamada onun gözlerine bakarak söylediği cümle..

" Ben de izin vermem.."

Ona zarar gelmesine izin vermeyecekti. Peki ya onun dün sınıfta kendisine söyledikleri..

Düşler Sokağı / AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin