Geçmişin Getirileri

26 12 2
                                    

Yatağıma girmeden önce azıcık Damon ile sohpet etmiş ve şuan yatağımda Kol ile beraber The Vampire Diaries izleyerek günü kapatıyorduk.

★★★★★★

22/06/2012

Avengers Üssü

Tony, Natasha'nın zoruyla yerinden kalkana kadar araştırma yapmış ancak hiçbir yeni bilgiye rastlayamamıştı. Nat ise arkadaşının çok kafa yormasını istemiyor, onun yerine az bile olsa dinlenmesi gerektiğini bildiği için onu masa başından kaldırıyordu.

"Gerçekten bunu şu an yapmak zorunda mıyız?"

"Evet, işlerine çok kafa yoruyorsun çünkü."

"Hiçte bile."

"Hadi oyalama beni kalk artık şu sandalyeden!"

Tony en sonunda oflayarak kalktığında Nat kendi zaferine gülümsüyordu. İkili birbirlerini sürüklemeden önce mutfaktan koskocaman 10 kutu birayı Astro Martin Vulcan marka arabasının arka koltuğuna attıktan sonra Natasha sürücü, Tony ise yan koltuğa geçti.

Yaklaşık on beş dakikalık bir yolculuktan sonra vardıkları uçurum kenarının uzak kısmında kalan ama yine de manzarayı görebileceğiniz bir ağacın arkasına yaslandılar ve içkilerinin hafiften tadını çıkartmaya başladılar.

"Söyle bakalım seni iki gündür aklından çıkaramadığın şeyi."

"Benim bir karım vardı."

Flashback

09/09/1993

"Tony, öğle yemeği için dışarıya çıkacağız gelmek ister misin?"

Tony bu okulda geçireceği son senesi olduğu için mutsuzdu her ne kadar zekası bu okulu çoktan bitirmeye yetse bile o edindiği arkadaşlarından ayrılmamak için üniversiteyi bile son raddesine kadar okumuştu ama bu işinde bir sonu vardı.

Aslında erken bitirmemesinin en büyük sebebi her ne kadar kabul etmek istemese bile sınıfın zeki, eğlenceli aynı zamanda bir  o kadarda melekler kadar güzel bir kız olan Angela olduğunun farkındaydı Tony.

"Evet geliyorum."

09/05/1994

Okulun son günü olduğu için bu sene ki mezuniyetin verdiği güç ile kendisine aşık olduğu ve onunda kendisini sevdiğini bildiği kişi olan Angela'ya çıkma teklifi edecekti. Kürsüden önce Angela'nın bir sonraki isim olarak ise Tony'nin ismi duyuruldu.

Tam mikrofonda konuşması için sıra Tony'e geldiğinde Tony mikrofonu eline alarak Angela'nın önünde eğildi, cebinden bir yüzük çıkartarak şunları söyledi;

"Angela, cehennemin toprakları kadar kurak olan bu kalbimi cennetine alarak gül bahçesine çevirir misin?"

Bütün salon sessizleşti ve kızın vereceği cevabı bekledi. Kız ise hayatının aşkından hayatının en önemli gününde bir çıkma teklifi almıştı.

"Tony b-ben."

Salondaki herkes bekledi. bekledi. bekledi.

Yaklaşık otuz saniye sonra Tony kızın ona olan aşkı konusunda yanıldı sanmıştı ki gelen cevap ile ruhunun hem onunla yaşayacağını hem de onunla öleceğini kanıtlamış.

"Evet."

"Evet tabi ki de senin kalbini gül bahçesine çeviririm."

Salondaki herkes bu aşkın başlangıcı için ayağı kalkarak tezahürat yapıyorlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Cinayetin GerçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin