Y/m

15 0 0
                                    

Y/m:

Seděl jsem v pytli na sezení a měl v puse lízátko, hrál proti Sugovi svojí oblíbenou hru. "Hahaha, vyhrál jsem.,, Po dořeknutí té věty jsem věděl co mě čeká, honička po domě. Běžel jsem do kuchyně, z kuchyně k bazénu, od bazénu do Sugy pokoje, z jeho pokoje po schodech do kuchyně, z kuchyně do obýváku a z obývacího pokoje na naší malou zahradu.

Jimin:

Do pr. Jdou na zahradu, schoval jsem se za keř. Snad mě neuvidí. Uff, jsou pryč. Vylezl jsem z keře. Mám hlad, jdeme se podívat dovnitř, jestli tam něco není co bych mohl jíst. Opatrně jsem otevřel dveře a rychle prošel obývacím pokojem do kuchyně, tam jsem si vzal ze skříně nějakou bagetu. Doufám, že to nikomu nebude vadit, když si jí vezmu. Šel jsem zase potichu zpátky na zahradu. Po dojezení jsem byl ospalý, tak jsem usnul na lavičce.

...

Yoongi:

Ano, moje realné jméno je Yoongi. Šel jsem na zahradu, chtěl jsem se trochu provětrat. Na zahradě jsem viděl pytlík od bagety a když jsem se podíval na lavičku, byl tam... člověk.

Ten člověk měl jemné růžově obarvené vlasy,  měl pokožku, která vypadala hladká na dotek, baculaté červené tváře a narůžovělé rty, vypadal, jako kdyby byl nemocný, šáhl jsem si na jeho čelo, bylo vařící. 

Očividně byl velmi hladový, protože jeho břicho říkalo, že moc nejedl.

 Vzal jsem ho v náručí dovnitř.  V tu samou chvíli co jsem ho položil na pohovku přišel Y/m. "Sugo, zahrajem si ZNOVŮ PROSÍ-,, "Shhh, on spí.,, "Kdo to je?,, Odkašlal jsem si. "Našel jsem ho na zahradě.,, "Jo dobře, proč ho nevyhodíš na ulici?,, Vydechl jsem. "To snad nevidíš, že je nemocný?,, 

Šel jsem uklidit ten pytlík, co byl na zahradě. "POČKAT, ON MI-jo vlastně, on mi snědl mojí bagetu?!,, "Koupím ti novou Y/m.,, Řekl jsem mu. "Tohle se nedá strpět.,, Řekl Y/m a začel neznámým klepat. "Omluv se.,, "Y/M stop.,, Vzal jsem ho a odnesl ho na dětskou židličku a připásal, divím se, že se tam ještě vleze. "Nezkoušej vylízt ven.,, "Stejně to nejde, už jsem to jednou zkoušel.,, "Notak vidíš.,, Mezitím co byl Y/m v dětské židličce jsem dal vodu na var, neznámému jsem dělal bezový čaj, když jsem ho dodělal, dal jsem ho na stůl.


Západ slunceKde žijí příběhy. Začni objevovat