1. Jimin

21 0 5
                                    

Jimin:

Jak já všem tak závidím, že mají takové hezké kamarádství (hlavně Sugovi a Y/m). Já jsem nikdy takové neměl, když jsem si myslel, že mám v životě nejlepšího kamaráda, zradil mě. Potkali jsme na soutěži Přežij a Vyhraj. Byli jsme tam rozděleni do dvojic, sice jsme nevyhráli, ale stali jsme se nejlepšími kamarády. 

Měl jsem ho rád, ale ukradl mi celý svět, nikdo mi nevěří, ani moje rodina mi už nevěří. Nemám nikoho kdo by se o mně staral, takhle už žiju od 16.

"Věřím že tě vezmou. ,, Řekl Y/m s úsměvem. Suga se nervózně klepal. Někdo otevřel dveře a řekl "Můžete dovniř. ,, Zachumlal jsem více do své bundy, protože je leden a je tady větší zima než venku.

Po půl hodině Suga vyšel ven. "Myslíš, že tě vezmou? ,, "Nevypadá to moc dobře. ,,

Nechápu  jak si mě nikdy nevšimli. Můj život mě k nim pořád táhne, už mě zajímají více než když jsem byl ve školce.

Ze školky nemám moc dobré vzpomínky

"Jiminnie, otevři pusinku, noták otevři pusinku. ,, Poté se naštvala, když jsem neotevřel 'pusinku'. přivolala někoho kdo měl přezdívku jiji, aby mě držel. " Notak otevři tu svoji pitomou pusu. ,, Samozřejmě jsem začel brečet, jako každý dítě ve školce. "MAMIIII, POMOOC.,,

Nezměnil jsem se, stále jsem vybíravý. Je to strašná vzpomínka.

Někdo si mě všiml, byla to moje sestra. "To že jsi získal krásu ti nepomůže, stále jsi lhář. Nikdy ti neodpustím, že jsi nás všechny ZRADIL. ,,

Y/m:

"Pojď, určitě máš po takovém výkonu hlad. ,, Řekl jsem. Opravdu jsi myslím, že ze Sugy by byl dobrý komponista . "Aww, vypdáš jako miminko.,, "Já nejsem miminko, počkej, až tě dolechtám k smrti.,,  Běžel za mnou se smíchem. Zastavil jsem se a Suga do mně narazil. "Proč jsi zastavil?,, "Už to slyším taky.😅,, Někdo tady křičel, protože jsme byli zvědaví, tak jsme se šli podívat co se tam děje.

 "JA NIC TAKOVÉHO NEUDĚLAL.,, Byla poslední věta kterou jsme slyšeli, když jsi nás ten člověk všiml, vypadal ustrašeně. "Pojď Y/m.,, Řekl Suga a otočil mě. "Počkat, vy jste Min Yoongi?,, Řekla ta holka. "Ano, promiňte, ale už toho na mně bylo moc, Y/m jdeme domů.,, Řekl Suga ospale.

Doma jsme si objednali jídlo.

Jimin:

Zase, zase je sleduju domů, proč? Je to dobrý nápad? Všimnou si mě? Doufám, že si mě nepomatují ze školky. Proč celý můj život směřuje k nim? Neměl bych si s tím lámat hlavu, už jsem tady, oni jsou jako mí neviditelní kamarádi. Kdo by ale byl kamarád s člověkem,  který se na něj kouká přes okno?

 Měl bych přestat přemýšlet, protože mi z toho tečou slzy a nejde mi uvázat kolo. Konečně se mi to povedlo, utřel jsem si slzy o bundu. Přeskočil jsem plot (jsem velmi atletický). Mají moc pěknou zahrádku, není to poprvé co to dělám. Tady bydlí Y/m, Suga a Y/mova matka. Mají tak hezké kamarádství. Kouknul jsem se do Y/m pokoje, aww to je roztomilé miminko.  



Západ slunceKde žijí příběhy. Začni objevovat