Yeni bölüm istenmiş hemen attım:)
İyi okumalar:)
Yazardan
Jisung hemen elini yuyup kızın yanına gitti.
Kız Felixe bağırıyor Seungminse kıza sakin olmasını söylüyor.
Jisung kıza bakıp sinirle şunları söylemişti...Jisung:Hanımefendi ben kahveyi getirirken 2 kez uyardım siz yinede getir dedim şimdi bize bağırıyorsunuz. Ben burada çalışmıyorum bile arkadaşıma yardım etmeye geldim. SİZ SICAK KAHVEYİ ÜZERİME DÖKTÜNÜZ. Ve dahası siz şirkette mi çalışıyorsunuz yani patronunuz ha-yeon değilmi sizi orada gördümde.
Jisungdan
Tüm müşteriler bizi izliyordu bense kadına baktım.
Müşteri:EVET ÇALIŞIYORUM ORADA VE SEN BENİ NERDEN GÖRDÜN FAKİR VE EVET PATRONUM HA-YEON.
Jisung sırıtarak cevap verdi.
Jisung-aaa işe bak sen Ha-yeon benim ablam :) kovdururum seni.
Müşteri:İnanmıyorum.
Çıkarıp ablamın fotosunu gösterdim. Sustu ve bana baktı. Korktuğu belliydi.
Konuşamadı bile sadece bana baktı.Jisung:Merak etme kovdurmam ve oranın 2-ci CEO'su benim yani sözlerine dikkat et ve kahve kendisi böyle ben sizi uyardım.
Lütfen birini yargılamadan önce iyi düşün:)Herkes beni alkışladı kadınsa sinirli şekilde kapıyı vurup gitti.
Hemen saate baktım 15:20 hemen önlüğü çıkarıp yerine attım ve eve doğru yürümeye başladım.
Eve yürürken takip edildiğimi hissediyordum ama Arkama baktığımda kimse yok.
Hemen eve gidip kapıyı kapattım.Duş alıp üzerime yeşil kısa kollu t-shirts ve siyah şort giydim.
Hemen ramen yapıp yedim ama üst kattan ses geldi.
Korkuyordum polisi arayamam belki bana öyle geldi hem de telefonum üst katta.
Yavaşça üst kata çıkıyordum ama birden ayak sesleri gelince aşağıya kaçıp saklandım.X:Nerdesin sincap çocuk:))))))))
Bu ses bu sabahki silahlı çocuğun sesi
Jisung:has.....
Minho:buldum seni
Jisung:Ne istiyorsun?
Minho:Ummm bir düşüneyim.
Jisung:Benimle alaymı ediyorsun.
Minho:Yok
Jisung:Ne
Minho:duydun
Jisung:tamamda neden geldin
Minho:off sıkıldım ya çok soru sorma işte
Jisung:Git artık
Minho:Gitmiyorum
Jisung:Çay içermisin
Minho:hayır teşekkürler ama kahve isterim.
Jisung:Yok yaa başka kahve yok kalmadı sonuncusunu dün içtim.
Minho:buz dolabında sadece 5 tane ramen ve 3 meyve suyu var
Jisung:Dün partı verdim hepsi bitti:))
Kapı çalınca kapıya gittim ablam gelmiş bana bakıyordu ve gülümsedi.
Bende gülümseyip içeri geçtim.
Çok tatlıTanıtmayı unuttum Ha-yeon jisungun kardeşi şirketi var 27 yaşında sevgilisi var çok iyi kalpli
Ha-yeon:Selam jiji
Jisung:Selam abla bu arkadaşım Minho bu da ablam ha-yeon
Baybya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my mafia/•°minsung°•
RandomJisung arkadaşlarının attığı konuma giderken bir çığlık sesi duyar.İşte herşey o gün başladı... angst değil