Sziasztok!
Egy kicsit rég. Nincs benne semmi meglepő az elmúlt tendenciámat nézve – hálásan köszönöm a türelmeteket, de tényleg! T.T meg sem érdemlem –, pont emiatt gondolkodtam mostanában itt a rendeléseken, meg mi legyen.
1.) Az biztos, aki rendelt tőlem a mai napig bezáródóan, azokat szeretném júliusban megcsinálni. Mindet.
2.) Szünetre megyek. Talán így a legjobb, hogy összeszedem magam, elhibázott döntés volt bevállalni titeket a költözésem közepette, mert egyszerűen veletek nem fair, amit csináltam.
Viszont ez nem ilyen határozatlan idejű valami lenne, egyszerűen csak szeptember 1-ig nem fogadok rendelést. Összeszedem magam, kipihenem az elmúlt félévet, kreatív energiákkal telítődök, időt áldozok kicsit magamra. A költözésnek és az új munkahelynek köszönhetően csupa rohanás az életem, nem tudom, mikor írtam utoljára is igazán, szerintem már hónapok óta sem, ahogy nem szeretném, hogy a borítók minősége is arra menjen, hogy egyfolytában csak próbálom utolérni magamat. Úgyhogy igen, szeptember 1-ig kiveszek egy kis szabadságot, de utána visszajövök! :D Addig próbálok kitalálni egy rendszer, hogy ilyen még egyszer ne fordulhasson el, mint most, hogy egyesek hónap(oka)t várnak.
Lesznek közben itt borítók, egyrészt ugye pótlom az eddigi rendeléseket, másrészt magamnak biztos fogok készíteni valamit. Úgyhogy itt leszek, tudtok keresni, egyáltalán nem tűnök el, csak egy kis légvételnyi pihenő, ti is élvezzétek ki a nyarat! :3Na és térjünk rá a mai borítóra, amit már régebben készítettem: kinek melyik verzió tetszik?
Reputation by cacaitoor
Mockup:
Képanyag: