Sziasztok!
Wow, másfél hónapja volt az utolsó poszt.
Hát a nyaram nem úgy sikerült, ahogy akartam vagy terveztem. Munkahelyemen kicsit remeg a léc egy hiba miatt, ami rendesen megvisel, minden hétvégén volt valami program, ide kellett menni, oda kellett menni, illetve most érkeztem meg a kreativitásom egyik mély völgyébe. Rég ültem ennyit egy borítón már. Rengeteg verzió készült, mivel megfelelő Cate arcot nem volt könnyű találni :( meg valahogy tényleg, most nem megy úgy a szerkesztés. Nálam amúgy is hullámokban jelenik meg a kreativitás, valamikor nagyon élem a dolgot, valamikor meg hetekig semmi. Bár ez nem válasz ennyi csúszásra. Úgyhogy mivel szeptember 1 vészesen közeledik, próbálom összekapni magamat.
Sokat gondolkodtam, hogy mi legyen szeptember 1 után, hogy ez ne forduljon elő. Az életem abba a szakaszába kerültem, ahol nagyon is érzem, hogy mindenre már nincsen időm, illetve mentális egészségem érdekében egyensúlyt kell találnom, mert attól én is szorongok, hogy nem sikerülnek a borítók, amitől a teljesítményem romlik és a kedvem megcsappan, ami hozzásegít ahhoz, hogy még többet üljek egy-egy darab fölött. Emellett szeretnék többet foglalkozni az írással.
Egyelőre két ötlet között ingázok:
× várólista szigorítás - 4 darab hely lesz, és amíg egy fel nem szabadul, addig nem lehet rendelni tőlem. Ennek előnye, hogy sosem leszek túlterhelve, hátránya, hogy nektek mindig figyelni kell a listát, illetve ettől még a csúszások nem oldódnak meg (bár arra gondoltam, hogy határidőt szabok ki, ha nem teljesül, akkor pedig valami kompenzációt, hogy új történethez készítek még egyet, vagy gifeket vagy akármi...)
× lottó bevezetés a shop helyett - ez külföldön nagyon divat, csak sajnos, nálunk nem, és nem vagyok benne biztos, hogy célt érne vagy örülnétek neki. A lényege az, hogy kommentbe leírjátok a rendelést (érvényét veszti az a szabály, hogy egyszerre csak tőlem rendelhettek, mástól nem), én pedig 3-5 napon belül válaszolok, hogy vállalom vagy sem. Ezzel főképp olyan munkákat tudnék csinálni, amihez ihletem van, gyorsabban haladnék, viszont a másik hozadéka az, hogy egyesek lehet megsértődnének (egyáltalán nem erről van szó) illetve lehet inkább nem is rendelnének.
Ami biztos, hogy a tutorial könyvemnek szeretnék nekifeküdni, hogy segítsek nektek. Ti mit gondoltok?
Amúgy hogy telik a nyár, miújság veletek, milyen projkteken dolgoztok? Rég beszélgettünk már!
Aki sulis, annak kitartást őszre, és mindenki vigyázzon magára!The Countess by msdoraliliana
Mockup:
Képanyag: ez most egészen sok, aminek örültem is, meg nem is :D
Nemsokára hozok új borítót!