tytuł;
coś pomiędzy "posrańcy" a "55kg". żartuję. jeszcze nie wiem. pewnie zawrę tam ten kawałek, że chodzi o ed, skz i twittera, ale dopiero będę to łączyć. i to w taki sposób, żeby nie wyszła jakaś podpowiedź prowadząca w zaburzone strony internetu. zastawiam się na "5kz", ale jeszcze się zobaczy.
opis;
nie ma jeszcze, spisałam tylko tw - "tw!! ataki paniki, depresja, dysforia, fatfobia, insomnia, kalorie, krew, myśli samobójcze, samookaleczenia, stany depresyjne, stany lękowe, uzależnienie, zachowania samobójcze, ed różnego typu; anoreksja, anoreksja bulimiczna, arfid, bulimia przeczyszczająca, bulimia sportowa, junkoreksja, ortoreksja, wspomniane bigoreksja oraz pica". będzie pewnie coś o początku akcji, czyli że chłopcy nie widzieli się dwa miesiące, bo mieli wakacje i po prostu odpoczywali od siebie też. wcześniej dostali wiadomości od wytwórni, że wszyscy mają schudnąć. zakładają konta na twitterze, ale nie mówią o tym sobie nawzajem. gdy wracają do siebie, orientują się, jak głęboko każdy z nich wpadł w ed i że każdy z nich pisze o ed na twitterze, nawet częściowo są tam moots.
przebieg;
- postaci
(585 słów + 8 zdjęć)- kilka urywków akcji
ciekawostki;
- ten fik będzie częściowo komedią, ale tylko dla mnie, bo będą żarty o ed w sposób, w który mnie bawi, ale ogólnie jest smutny, so yep, angst
- chanlix na 98%, trochę na siłę na razie wygląda, więc zobaczę podczas pisania, kusi też trochę 2chan i jilix
- zainspirowałam się siedząc na twitterze, nie świadczy to o mnie dobrze, wiem
- rozpisywałam akcję na jakiejś konferencji na którą poszłam z klasą i taki jeden creep patrzył mi na kartkę i zapytał co piszę TT a tam były urywki akcji też spisane, ale chyba nie załapał
- dużo rzeczy będzie ściągnięte z tego, co na serio widziałam na tt
- bardzo ciężko mi się to pisze pod względem tego, że trudno mi wyczuć, czy napisana część jest jeszcze okej, czy już bardzo triggerująca i czytelnik nie znajdzie przez to np. piosenki o ed, których Jeongin w kółko ich słucha (cokolwiek mówimy o piosenkach o ed, owszem, znajdzie się komfortowe, ale nawet one są triggerujące. nie da się nie pisać czegoś o ed i nie triggerować. a piosenki naprawdę łatwo wpadają do głowy, szczególnie dla osoby, która już czyta ff o artystach) czy nie znajdzie kont osób, które wyglądają tak chudo, że nie ma opcji, że nie są edytowane, albo jakieś nazwy, po których odnajdzie ciemne strony twittera, że tak to nazwę (będę blokować wszystkich, którzy dadzą gdziekolwiek jakiekolwiek key word pod tw części twittera)
- 2min na 70%, wnerwia mnie Minho poważnie w tym ff (bo wytłumaczenie "mam ed więc mogę" to gówniane tłumaczenie i nikogo nie usprawiedliwia), a Seungmo to skarb (tbh najbardziej comfort osoba w tym ff)
data opublikowania wpisu;
2VII2024r.
kiedy publikacja?
na pewno nie w wakacje, raczej nie w tym roku
CZYTASZ
libri et omne aliud
Aléatoirelibri et omne aliud - z łaciny; książki i wszystko inne przeznaczone raczej dla moich obserwujących tu znajdziecie: - ciekawostki o aktualnie pisanych książkach - plany aktualizacji opublikowanych dzieł - zapowiedzi na speciale - ogłoszenia różnego...