𝐈. 𝐌𝐨𝐣𝐞 𝐬ł𝐨𝐰𝐨 𝐣𝐞𝐬𝐭 𝐩𝐫𝐚𝐰𝐞𝐦.
──≫ A prawo można zmieniać! Zwróćcie mi uwagę, jeśli powiem coś głupiego!
𝐈𝐈. 𝐍𝐢𝐞 𝐛𝐢𝐞𝐫𝐳 𝐮𝐝𝐳𝐢𝐚ł𝐮 𝐰 𝐤ł𝐨́𝐭𝐧𝐢𝐚𝐜𝐡.
──≫ Pewnie, konflikty się zdarzają, ale rozwiązujcie je prywatnie, nie w komentarzach RP.𝐈𝐈𝐈. 𝐀𝐤𝐭𝐲𝐰𝐧𝐨𝐬́𝐜́.
──≫ Bardzo proszę, żebyście zwykłymi kotami byli aktywni przynajmniej raz na dwa tygodnie, a pro-rangami - raz na tydzień. Dłuższe nieobecności postarajcie się zgłaszać w przeznaczonym do tego rozdziale.𝐈𝐕. 𝐅𝐨𝐫𝐦𝐮𝐥𝐚𝐫𝐳𝐞.
──≫ Mam prawo ich nie przyjąć. Jeśli tak będzie podam powód, a nawet podpowiem co zrobić, jeśli będę mxgłx.𝐕. 𝐑𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐦.
──≫ Nie tyczy się to tylko imion typu "Akacjowy Pazur" (koty w Europie Środkowej nie wiedzą co to akacja), "Kanapowa Lampa" (czy muszę tłumaczyć?) itd. To się tyczy też wyglądu - nie róbcie masowo albinosów, kotów z heterochromią, kotów niebieskookich, z mutacjami itd. Pewnie, parę takich kotów może się zdarzyć, nie chcę nikomu zabierać przyjemności z tworzenia nietypowych ocek, tylko nie róbcie ich zbyt często. Nie wymagam też od was bycia ekspertami genetyki, ale zakładam, że wiecie, jakie kolory rzadziej się zdarzają w dziczy. Dotyczy to również zachowania kotów, a głównie ich siły. Kociak nie pokona wojownika (chyba, że w zabawie wojownik się 'podda'). Kociaki nie otwierają też oczu zaraz po porodzie.𝐕𝐈. 𝐂𝐳𝐲𝐧𝐧𝐨𝐬́𝐜𝐢 𝐜𝐨𝐝𝐳𝐢𝐞𝐧𝐧𝐞.
──≫ Wspominajcie czasem, że wasza postać coś je, pije, śpi. To są rzeczy, które towarzyszą każdemu w ich życiu.𝐕𝐈𝐈. 𝐒𝐜𝐞𝐧𝐲 𝟏𝟖+.
──≫ Stanowczo niedozwolone. Ja jestem niepełnoletnix, większość osób które będą to RP pisały i czytały pewnie też. Pomijajcie.𝐕𝐈𝐈𝐈. 𝐒𝐭𝐲𝐥 𝐩𝐢𝐬𝐚𝐧𝐢𝐚.
──≫ Piszcie stylem książkowym, tak, jak pisani są Wojownicy.𝐈𝐗. 𝐋𝐢𝐦𝐢𝐭 𝐩𝐨𝐬𝐭𝐚𝐜𝐢.
──≫ Nie ma limitu na zwykłe postacie, ale pro-rang można mieć max. 3 na osobę, każda w innym klanie.𝐗. 𝐏𝐨𝐰𝐚𝐳̇𝐧𝐞 𝐨𝐛𝐫𝐚𝐳̇𝐞𝐧𝐢𝐚.
──≫ Przed zadaniem mocnych obrażeń lub zabiciu innej postaci, zapytaj jej autora o zgodę.𝐗𝐈. 𝐏𝐨𝐦𝐨𝐜𝐧𝐢𝐜𝐲.
──≫ Pomocnicy mają za zadanie przyjmować formularze, kiedy ja tego nie mogę zrobić. Jeśli spotkają kogoś, kto łamie zasady regulaminu, powinni mi to zgłosić. Można się zgłosić w rozdziale przeznaczonym do klepania rang.𝐗𝐈𝐈. 𝐑𝐞𝐠𝐮𝐥𝐚𝐦𝐢𝐧.
──≫ Regulamin może zmieniać się w każdym momencie, a brak zaznajomienia się z nim nie zwalnia cię ze stosowania się do niego.
Pytania ──≫Propozycje ──≫
CZYTASZ
│🌕│𝐂𝐡ł𝐨́𝐝 𝐩𝐨 𝐌𝐫𝐨𝐳𝐢𝐞│🌕│Wojownicy RP
Random🌕 - zapisy otwarte, RP nierozpoczęte 🌖 - zapisy otwarte, RP w trakcie 🌗 - zapisy zamknięte, RP w trakcie 🌘 - RP umarło 🌑 - RP zakończone ‼️To jest tymczasowa okładka‼️