╰─≫ 𝐊𝐥𝐚𝐧𝐲 │📌│

110 8 2
                                    

∘₊✧──────𝐊𝐋𝐀𝐍 𝐍𝐎𝐂𝐘──────✧₊∘

╶╴Teren:
──≫ Klan Nocy przywłaszczył sobie podmokłe tereny znajdujące się dość głęboko w lesie. Ich obóz zbudowany jest na drzewach po środku bagna, przez co jest bardzo ciężki do znalezienia i zaatakowania. Klan Nocy graniczy z Klanem Sosny, gdzie granica wyznaczona jest wielkim, leżącym pniem, i Klanem Potoku, gdzie granica oznaczona jest małym strumykiem.

╶╴Charakterystyka:
──≫ Koty w Klanie Nocy są uczone wspinaczki, by dobrze radzić sobie z wejściem do obozu, oraz walki. Ich nauka skupia się też na polowaniu - na podmokłych terenach nie ma wiele zwierzyny, więc jeśli coś się znajdzie, trzeba to złapać. Tutejsze koty wyrobiły sobie mocne, ale lekkie łapy, by lepiej poruszać się po błocie. Preferowane są tu ciemne koty, które wtapiają się w mrok lasu.

∘₊✧─────𝐊𝐋𝐀𝐍 𝐏𝐎𝐓𝐎𝐊𝐔─────✧₊∘

╶╴𝐓𝐞𝐫𝐞𝐧:
──≫ Tereny Klanu Potoku rozdzielone są na dwie części przez dość wąską rzekę. Rzeka ta swoje zakończenie ma w okolicach środka Klanu Potoku - jest to piękne, ale niewielkie jezioro, przy którym koty zbudowały obóz. Rośnie na tych terenach niemała ilość drzew. Klan Potoku graniczy z Klanem Nocy gdzie granicę wyznacza malutki strumyczek, który odłamał się od jeziora po środku lasu, oraz z Klanem Wrzosu, gdzie granicę wyznacza koniec wrzosowiska.

╶╴𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫𝐲𝐬𝐭𝐲𝐤𝐚:
──≫ Koty Klanu Potoku, szczególnie najmłodsze, często uczą się pływania. Jeśli chodzi o faktyczny trening, nauka uczniów często skupia się na specjalnych technikach walki Klanu Potoku, a ceni się też umiejętność łowienia. Dobrze radzą sobie tutaj koty wszelkich barw rudych i brązowych, a w łowieniu ryb przydatne są koty błękitne lub szare.

∘₊✧─────𝐊𝐋𝐀𝐍 𝐖𝐑𝐙𝐎𝐒𝐔─────✧₊∘

╶╴𝐓𝐞𝐫𝐞𝐧:
──≫ Klan Wrzosu zajmuje wrzosowisko znajdujące się na południe od lasu. Na ich terytorium można spotkać sporo ziół - to tam zwykle udawali się medycy innych Klanów. Gdzieniegdzie rośnie też trzewo, najczęściej jest to buk lub jesion. Obóz Klanu Wrzosu zbudowany jest pod gałęziami grupki drzew w centrum terytorium. Klan Wrzosu graniczy z Klanem Potoku i Klanem Sosny - obydwie te granice zaznaczone są końcem wrzosowiska.

╶╴𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫𝐲𝐬𝐭𝐲𝐤𝐚:
──≫ Koty w Klanie Wrzosu zwykle, oprócz podstawowego polowania i walki, cenią sobie prędkość i zwinność. Często mają szybszy czas reakcji niż większość kotów, lecz skutkiem całej tej szybkości jest częsty brak siły w walce. Na terenach Klanu Wrzosu najlepiej radzą sobie koty pręgowane, które wtapiają się w cienie wrzosu.

∘₊✧──────𝐊𝐋𝐀𝐍 𝐒𝐎𝐒𝐍𝐘──────✧₊∘

╶╴𝐓𝐞𝐫𝐞𝐧:
──≫ Klan Sosny żyje na zalesionych wzgórzach ku brzegu lasu. Na zboczu największego wzniesienia osiedliło się kilku dwunożnych, ale na ten moment nikt nikomu nie przeszkadza. Przeważają tu drzewa iglaste, stąd imię, ale drzewa liściaste absolutnie nie są rzadkością. Obóz wybudowano na szczycie jednego wzgórza, między drzewami. Klan Sosny graniczy z Klanem Wrzosu, gdzie granicę wyznacza koniec wrzosowiska, i Klanem Nocy, gdzie granicą jest wielki, leżący pień.

╶╴𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫𝐲𝐬𝐭𝐲𝐤𝐚:
──≫ Tutejsze koty znacznie częściej polują na ptaki, korzystając z niegęstego lasu na ich terytorium, więc to na tym zwykle skupia się ich trening polowania. W Klanie Sosny lepiej radzą sobie koty silniejsze z budowy, które dobrze wspinają się po często skalistym terenie.

│🌕│𝐂𝐡ł𝐨́𝐝 𝐩𝐨 𝐌𝐫𝐨𝐳𝐢𝐞│🌕│Wojownicy RPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz