Nama aku Joe,umur 40 duda 1 org anak perempuan umur 9 tahun.aku anak ke3 dr 3 beradik.no1 abg ku umur 47 dah berkahwin dgn perempuan Indonesia dan ada anak 1 org anak lelaki umur 15. No2 kakak ku janda montok bergetah umur 45 dan ada 1 org anak lelaki umur 30 bujang.arwah ayah ku meninggal 3 tahun lps tahun 2021.emak ku nama Sharifah atau nama pendek nya Pah je la aku gelarkan.emak ku umur 64 masih sihat walafiat,montok,cantik dan bergetah lagi.emak ku bernikah dgn arwah ayah ku masa dia berumur 16 tahun dan ayah ku 21 tahun.abg ku lahir masa umur emak ku 17 tahun.masa aku kanak² dlm umur 7-8 tahun masa tu aku pun blum faham apa seks tu,aku selalu tengok smua ahli keluarga ku 6 org yg tggal di dlm rumah ni ayah, mak, abg, kakak,aku dan atuk ku iaitu ayah kpd arwah ayah ku selalu berbogel dan saling tindih menindih.atuk ku meninggal 1 tahun selepas ayah ku meninggal.masa tu aku blum faham apa itu seks.dlm rumah kami hnya emak dan kakak ku 2 org perempuan dan 4 org lelaki dr atuk, ayah,abg dan aku.aku di dedahkan dan di ajar apa itu seks slps aku bersunat semasa umur ku 9 tahun. Sebelum aku tau apa seks tu,mak dgn kakak ku selalu bogel smbil di peluk atuk,ayah dgn abg ku.kadang² kawan ayah ku 3-4 org berbogel smbil peluk emak ku tp kakak ku hnya di peluk oleh 3 org lelaki sahaja atuk,ayah dan abg ku. Lepas je batang konek ku elok sembuh lepas bersunat,1 malam tu atuk dan ayah menyuruh ku berbogel seperti atuk,ayah dan abg ku.atuk ku ckp,malam tu ada parti dlm umah family ku itu.emak dgn kakak ku pun berbogel jgk.mlm tu makcik ku iaitu adik emak ku ada datang dan makcik ku pun turut berbogel.jadi, malam tu ada 3 org perempuan emak,kakak dan makcik ku.selain kami ber4 lelaki atuk,ayah,abg dan aku.ada 3 org lelaki kwn ayah ku ada di rumah tu. Skrg dlm rumah kami di ruang tamu rumah kami yg besar tu,ada 7 org lelaki dan 3 org perempuan semua berbogel tanpa seurat benang pun dan aku adalah yg paling muda.kemaluan lelaki dan perempuan semuanya licin tiada bulu sikit pun termasuk la aku.masa tu bila semua dlm keadaan bogel,buat pertama kalinya aku rasa ghairah stim dan batang konek ku kembang dan mengeras.semua dlm rumah tu gelak kan ku.oh ya,terlupa aku nk bg tau yg rumah family ku yg besar ni terletak di hujung kmpung dan di sekeliling rumah ku byk pokok buah² han yg atuk ku tanam.di belakang rumah juga ada gazebo besar yg tiada dinding utk kami sekeluarga bersantai minum ptg.utk pengetahuan semua pembaca emak,kakak dan makcik ku berbadan montok dan gempal tapi bukan gemuk.3 org perempuan dlm keluarga ku ini semuanya memiliki payudara yg besar, punggung yg besar,pepek yg tembam dan semuanya cantik tapi yg paling cantik adalah emak ku.klu org luar lihat keluarga kami hanya lah keluarga melayu yang normal mcm keluarga melayu yg lain.3 org perempuan dlm keluarga ku ini klu keluar ke bandar atau kedai runcit dlm kampung,semua akan bertudung.sebelum parti yg atuk dan ayah ku maksudkan bermula,atuk dan ayah ku cakap dgn ku malam ini adalah pelajaran pertama utk ku dlm hidup ku ini.atuk dan ayah tersenyum tengok batang konek ku sudah tegak dan mula keras bila aku tengok 3 org lelaki kawan ayah ku telah peluk dan cium emak ku smbil emak ku senyum pada ku. Aku yg masa tu baru 9 tahun merasa marah dan cemburu sampai kan aku menangis x suka lelaki lain peluk emak ku.aku yg juga anak bongsu amat manja sekali dgn emak ku smpai la hari itu aku masih isap tetek emak ku setiap hari walaupun tetek emak ku tu dah tiada susu.dlm rumah ini,semua ahli keluarga ku berbogel setiap masa kecuali jika ada org luar dtg ke rumah kami baru la semuanya akan pakai baju dan seluar. Sebelum mlm ni,selalunya bila aku isap tetek emak ku atuk dan abg ku akan peluk emak ku.rupanya atuk dan abg ku masa tu sedang seks dgn emak ku smbil aku isap tetek emak ku itu.masa tu aku bodoh tak tau apa maksud bila batang konek atuk dan abg aku masuk dlm pepek emak ku.aku yg cemburu dan marah smpai la aku menangis bila 3 org lelaki kwn ayah ku itu menggomol dan mencium seluruh badan emak ku tp aku menangis pun tak berguna pun.3 org lelaki tu tetap menggomol emak ku dgn rakusnya.atuk dan ayah ku pula mencium dan menggomol kakak pula. Abg ku berdua dgn makcik ku.aku tengok emak ku memegang 2 batang konek kwn ayah ku dan menghisap konek itu dgn rakusnya.lagi seorg kwn ayah ku menjilat pepek emak ku.emak dan kakak ku hnya bersebelahan,jadi aku dpt lihat emak dan kakak ku di kerjakan lelaki yg boleh di katakan semua nya berbatang panjang dan besar. Malam itu aku benar² ghairah melihat emak dan kakak ku bersetubuh dgn ramai lelaki...