Di umur ku 9 tahun dan melalui pengalaman pertama tentang seks,hari itu juga aku mengenal erti sedih,marah dan cemburu bila 3 lelaki asing meratah sepuasnya seluruh tubuh emak ku yang montok itu.dlm pada masa yg sama aku terlalu ghairah melihat adegan gangbang seks family ku itu.setelah puas melakukan oral seks,3 lelaki kwn ayah ku itu mula memasukkan batang konek mereka ke dlm pepek dan bontot emak ku.2 batang konek serentak masuk ke dua² lubang nikmat emak ku.batang konek seorg lelaki lagi,emak ku isap masuk ke dlm mulutnya.sementara atuk dan ayah ku juga baru memasukkan batang konek mereka ke dlm dua² lubang nikmat kakak ku juga.emak dan kakak ku meraung² menjerit kesedapan di setubuhi ramai lelaki serentak.seorg kwn ayah ku berkata "nikmat sungguh pepek isteri kau ni Wan.dah la cantik, badan pun montok bini kau ni.aku sanggup byr 5k sebulan utk isteri kau puaskan aku.2 org lg lelaki kwn ayah ku turut memuji emak ku smbil diaorg tetap meneruskan persetubuhan dgn emak ku itu.sebelum ini hnya 3 org lelaki sahaja yg boleh main dgn emak ku.atuk,ayah dgn abg ku sahaja.ini kali pertama emak ku di setubuhi lelaki lain yg bukan dr kalangan ahli keluarga ku.abg ku tua 7 tahun dr ku dan kakak ku tua 5 tahun dr aku.masa kejadian ini umurku 9 tahun, kakak ku 14 tahun dan abg ku 16 tahun. Emak ku berumur 36 tahun dan ayah ku 41 tahun.aku lupa umur atuk ku masa tu tapi umur atuk ku masa tu dlm lingkungan 60an la.makcik ku iaitu adik emak ku yg bersetubuh dgn abg ku pula berumur 30 tahun.