A víz csöpögött lefele a ujjaim közül ahogyan kádban ültem. A lábamon lévő bunda olyan selymesnek hatott a víz alatt hogy legszívesebben ebben a kádnyi vízben élném le az életemet ami maradt. Szarvasleves klasszikusan tálalva. Milyen eredeti. Kiemeltem a bal lábam amiről szép vízoszlopok formálódtak ki ahogy csurogtak vissza a többi vízhez. Hajamba túrva éreztem ahogy a víz egy kicsit felfrissíti a szemeimet amikről észre se vettem hogy mennyire fájnak. Ez az egész fogadtatás nagyon összezavaró volt.
"Minden rendben van?"
A halk kopogástól az ajtón vissza ejtettem a lábamat a vízbe amitől az arcomba csaptam a vizet és prüszkölni kezdtem.
"Minden a legnagyobb rendben."
"Biztos?"
"A biztosnál is biztosabb."
Ezután távolodó hangok hallandtán a hajam vonaláig besüllyedtem a kádba lévő vízbe. Mi folyik itt? Hogy nem vagyok széttépve még? Mi ez a hely?
🐾
Elég sok ideg állhattam kint a ház előtt a hidegbe mert már fájtak a végtagjaim az ácsorgástól azonban a félelemtől teljesen lefagytam. Silver. A szemem sarkából mint ha azt láttam volna hogy valaki az ablaknál áll de már csak a függöny mozgását érzékeltem amikor oda kaptam a fejemet. A szívdobogásom mint ha már ki akarta volna szakitani a dobhártyámat olyan dobszolót nyomot le a mellkasomban. A füleim már csak a hónak a ropogását hallották amikor egy hatalmas dolog rám vetődött és körbe ölelt.
"Ha tovább itt ácsorogsz úgy megfogsz fázni amit már Elisa nagyanyám titkos gyógyteája se fog kikúrálni."
A kiáltás a torkomra forrt ahogyan realizáltam hogy egy pokróccal lettem közrefogva. Szememmel éppen hogy felpillantottam volna azonban már előttem tiporgott a személy jobban össze húzva rajtam mindent és gyengéden kivette a kezemből a börönd húzóját.
"Gyere drágám, már nagyon vártunk. Sosem gondoltam volna hogy beválogatnak a cserediákprogramba minket. Isaac fiam is tűkön ült hogy találkozhadon a szüleiddel."
Csak nézni tudtam rá. Az a farkas a fia volt? Aki már talán neki is esett egy öreg nyúlhölgynek? De mielőtt tovább futathattam volna a gondolat menetemet amin elindultam megint felszólalt.
"Elvitte a cica a nyelvedet? Ne aggódj, lehet most honvágyad van azonban szerintem sec perc alatt hozzá szoksz a környezethez azt garantálom."
Választ már nem is tudtam adni olyan szinten indult meg egyik kezében a börönd másikban pedig jó magammal. A házban kellemes meleg fogadott és gyengéd fenyőfa illat ahogyan az előszobába léptünk. Kezeim széppen lassan leeresztették vállamról a pokrócot amit kaptam mert a meleg jótékony hatása már elkezdte újra felpezsdíteni a végtagjaimat. A falakon egy csomó kép lógott ahol megannyi vigyorgó boldog családtag nézett vissza rám.
A csizmámról már most elkezdet olvadozni a hó amikor a nő elém helyezett egy pár papucsot a böröndömet a cipősszekrény mellé helyezve sietősen majd el is tűnt egy függöny mögött. Heves morajlás kezdett kiszűrődni onnan. Legugoltam hogy kikössem a csizmámat amikor is egy kis fej bukkant elő a függöny mögül.
"Te jöttél Isaac helyére? Menő."
"Ahj Leo olyan hülye megszólalásaid vannak."
Bukkant elő még egy fej.
"Te leszel az új bátyónk?"
Szólalt meg végül a harmadik tag aki félve dugta ki az orrát az előszoba folyosójára.
YOU ARE READING
A Szarvas Törvény
FantasyEufémia talán csak egy kis elfogadásra vágyot amikor családja úgy döntöt hogy a farkasok elé vettik szó szerint. Egy kis városban WolfGangben azonban nem arra lel amire egész végig várt miközben örlődött a kocsiban az úton. A halál még egész sokáig...