Hepinize merhabalarrr!!
Kitaba başlamadan önce bazı şeyleri açıklamak ve tanıtmak istedim size. O zaman daha keyifli bir okuma yaşayacağınıza inanıyorum.Öncelikle bu bir eşcinsel kurgudur eğer homofobikseniz veya kız erkek ilişkisi okumak istiyorsanız hemen şimdi çıkmanızı öneririm🙏
Kitabımın ismi 'Querencia' neden bu ismi koyduğumu şimdi açıklayamam büyük bir spoi olur ama bu kelimenin anlamını açıklamak istiyorum. Querencia insanın kendini güvende, tüm zorluklarla başa çıkabilir gibi güçlü hissettiği ve en önemlisi rahat olup kendi olabildiği; en kısa tanımıyla ev anlamına geliyor. Unutmayın ev sadece dört duvar arasındaki yaşama alanı değil, bazen insanlardır.
Onun dışında bu omegaverse bir kurgudur. Aslında omegaverse tarafını çok fazla yansıtmayacağım ama hikayenin ana kurgusunda ihtiyacım olduğu için kullanacağım. Sevmiyorum diyorsanız bile bir şans vermenizi dilerim yok denecek kadar az olduğunu göreceksiniz. Bilmeyenler için bu evreni de biraz açıklamak istiyorum.
Öncelikle toplum kadın erkek dışında omega beta alfa diye üç cinsiyete ayrılıyor;
Betalar tıpkı normal insan gibiler ve toplumun büyük bir çoğunluğunu(%90 civarını) betalar oluşturuyor. Herhangi farklı bir özellikleri yok ve betalar genellikle kendi aralarında ilişki yaşarlar. Alfaxbeta veya betaxomega çiftlerine rastlamak zordur ve bu çiftler toplumda iyi karşılanmazlar.
Alfalar en üst sınıftır. Toplumda büyük bir saygınlığa sahiplerdir ve çok güçlülerdir. İnsanlar karşılarındaki kişinin alfa olduğunu duyunca o kişiye hemen saygı duyarlar. Yönetici ruhludurlar. Alfaxomega ilişkisi en kabul gören ilişkidir ve zaten bunun için yaratılmışlardır. Alfa ve omega ilişkiye girdiğinde cinsiyet fark etmeksizin omegalar hamile kalabilir.
Omegalar üstte bahsettiğim gibi alfalarla ilişkiye girdiklerinde cinsiyet fark etmeksizin hamile kalabiliyorlar. Her ay bastırıcı ilaç alarak cinsel arzularının tavan yaptığı kızgınlık dönemini bastırıyorlar. İlaç almazlarsa bu dönem onlar için oldukça zor geçiyor ve alfalara muhtaç kalıyorlar.
Bunların dışında bazı kavramlarımız var,
Feromon: Alfalar ve omegalar vücutlarından koku salgılarlar. Alfaların odunsu, erkeksi ve sert kokuları vardır; omegaların ise daha yumuşak, çiçeksi ve meyvemsi kokuları vardır. Feromonlar aracılığıyla birbirlerini duygusal anlamda etkileyebilirler, duygularını eşlerine (mühürlendikleri kişiye) aktarabilirler.
Mühürlenme/İşaretlenme: Omegalar ve alfalar hayatlarının sonuna kadar beraber olmak istediklerinde birbirlerini mühürleyebilirler. Birine bir şey olduğunda diğeri de hisseder hatta birinin ölümü diğerinin de ölümüne sebep olur. Mühürlenme cinsel birliktelik sırasında gerçekleşir. Çoğu omega ve alfa bunu tercih etmez. Bir kere mühürlenirlerse bir daha ayrılmaları imkansızdır.
Omegalar ve alfalar ruh eşleri olarak yaratılmışlardır. Birbirlerini ilk gördüklerinde bile kaderlerinin beraber olacağını hissederler. Aralarında anlaşıldığı üzereler çok güçlü bir bağ vardır.
Evet kısaca her şeyi açıklamaya çalıştım. Kurgu içinde çok geçmeyecek ama yine de fikir sahibi olmanızı istedim. Anlaşılmayan bir şey varsa veya kurgu sırasında olursa sormaktan çekinmeyin lütfen🙏
Şimdi gelelim karakterlerimize,,,, (çok heyecanlı AAAAAAA)
Savaş Korkmaz
Savaş, yirmi dört yaşında olan alfa karakterimiz
Atlas Özdemir
Atlas ise yirmi iki yaşındaki omega karakterimizEvet başlamak için çok heyecanlıyımm. Umarım beğenirsiniz ve hikayemizin sonuna kadar beraber güzelce ilerleriz.
Bölümleri olabildiğince hızlı yazıp paylaşmaya çalışacağım🫶🏻
Benim için oyların pek önemi yok ama sizden yorum yapmanızı rica ediyorum. Hikaye yazmakta en büyük motivasyonum yorumlarınız oluyor. Cevap vermeyi ve okumayı en az hikayeyi yazmak kadar seviyorum. Fikirleriniz ve düşünceleriniz benim için çok önemli.
Buraya kadar okuduğunuz için hepinize çok teşekkürler. Umarım beğenirsiniz. Şimdilik kısa bir veda ediyorum. İlk bölümde görüşmek üzere, hoşçakalın.⭐️⭐️⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia
Lãng mạnSoğuktu. Yılların beraberinde getirdiği, karşınızdaki kişinin her şeyini bilseniz dahi aranızdaki o koskocaman soğukluk... Özür dilerim Savaş, sığınacağım tek liman yıllar geçse bile hâla sensin.