Korku dolu adımlarla ilerliyordu oliviadan ses kesilmişti yerde gördüğü kan damlaları birden gözüne kestirdi. Jennifer gözlerini açarak korkmuş bir şekilde kan damlalarına bakıyordu .
Olivia ya bişey olucağından korkmuş bir şekilde ağlıyordu ama ilerdeki kapıdan sesler geliyordu ama olivianın sesine asla benzemiyordu.
Işıklar birden kapandıktan sonra resmen Jennifer karanlığa boğulmuş ağlıyor yüksek bir sesle "OLİVİA" diye çağırıyor ama azda olsa karanlıktan korkuyordu . Çünkü her an her şey olabilirdi
"Zaten benim hayatım karanlık "
yavaş ve dikkatli adımlarla etrafa bakıyor ama gözleri hiç bir şey göremiyor .
Kapıyı açtıktan sonra gözüne kırmızı bir ışık çarpıyordu .
Tedirgin bir şekilde içeri girdikten sonra yavaş ve kısık bir sesle "Olivia" diye seslendi . Olivia kısık bir sesle "Burdayım " dedi Jennifer içeri rahat bir şekilde girdi oliviayı karşında gördüğünde sevindi .
ama Olivia ağaç gibi durmuş asık ve korkmuş bir yüzle Jennifere bakıyordu. "Bir sorunmu var Olivia " derken yukarda asılı ağır bir demir olivianın üzerine düştü.
Jennifer büyük bir şaşkınlıkla ağzı açılmış gözleri kocaman kocaman açılıp göz yaşları yanaklarında süzülüyordu.
1 ay sonra...
Jenniferden*
🐼
kalbimde açılmış o yara hala kapanmadı evet biliyorum sadece bir sene geçti ama acılarım o içimdeki his asla geçmedi . ama bu gerçekten çok zor ve tarif edilemeyen bir his o an kendime bir tokat atıp ben rüyadamıyım diye düşündüm. Nafile ben gerçektende bu hayataymışım bu acıları çekmek için yaşamışım eğer böyle olucaktı maden ben niye hala yaşıyorum..
Her gün ağlıyordum bu hayata veda etmek için bazı planlar uyguluyordum . Ama hemşireler buna izin vermiyordu deli hastanesine kapanmış dört duvarın arasında oturup kan ağlıyordum .
o evden çıktığımda ambulans gelmişti polislerde gelip o evi inceliyordu bense yere oturup kafamı iki elin arasına sıkıştırıp sesli bir şekilde ağlıyordum . Sağlık ekipleri gelip bana iğne vurdu gözlerim yavaşça kapandı . bütün bu olanların sebebi . Kardeşimin o demirler arasında parçalanıp bu hayata veda etmesiydi yetmemiş gibi Diğer Aileminde bu hayata olmamasıydı . hemşirelere sağlık, ekiplere, doktorlara her ne kadar o evin lanetli olduğunu söylesemde inanmıyorlardı beni deli sanıyorlardı ama söylediklerim gerçekti.
Ben bunları boşunamı yazıyorum okuyorsanız ve begendiyseniz
alta duran boş yıldıza tıklamayı unutmayın
⬇️✨