9.bölüm

102 9 3
                                    

Hikayenin sonunu biliyordum, canımın yanacağınıda.
Genede seni  yaşamak istedim. Bazen hikayenin sonunu
bilmen onu tekrar okumayağın anlamına gelmez

Amerika: sana daha önce söyledim.

Bileğimi sararken konuştu.Amerikabileğimi sarmayı bitirp ayağa kalkıp bana baktı.

Amerik: Türkiye sana söylüyorum natoya katıl. Ülkende ki insanlar ve sovyetin gerçek yüzünü gördün

Türkiye: ben bilmiyorum.

Amerika: sana 2 saat veriyorum, 2 saat sonra odama gel ne derse onu kabul edeceğim.

Dedi ve gitti. Odada tek kaldım güneşin yavaşça batığına baktım saat ne kadar oldu. Kafamı masaya koydum.

Türkiye: ben ne yapacağım. Keşke deniz kızı olsam aq değişik maceralar yaşardım. Neyse iyice saçmaladım

Ayağa kalkıp, odadan çıktım, merdivenlerle Amerika'daki odanın gittim.

Amerika: girr

Kapıyı açtım Amerika puro içiyordu.

Amerika: hızlı geldin.. neyse kararın ne.

Türkiye: kabul ediyorum.

Amerika: keşke daha önce kabul etseydin.

Bunu dedikten sonra sandalyeden kalkıp yanıma geldi ve bir eliyle belimi tutup kendine çekti.

Amerika: herkesin bir karşılığı var.

Türk: ne?

Amerika: kore kardeşleri bilirsin savaştılar.

Türkiye: ee bu olayın benle ne alakası var.

Amerika: natoya katılmak istiyorsan güney koreye yardım edeceksin.

Harika! zaten günlük gülistanlık yaşayan ülkeyim. Kurtuluş savaşında sonra rahatlık battı galiba... NEYSE kabul edicez.

Türkiye: tamam

Amerika: harika... ee peki kuzey Kıbrısa nolucak.

Türkiye: ben hallederim onu.

Amerika: okey o zaman ikimizin arasında ki ilişki konuşalım.

Amerika belimi daha da sıkıp beni kendine çekti.. sadece bana bakıyor birden puro olan eliyle saçımı okşadı.

Amerika: nasıl..

Türkiye: ne nasıl?

Amerika: boşver.. neyse hadi akşam parti yapalım senin natoya girmene.

Sovyet'in gözünden..

Eve geldim çok yoruldum bugün, yatak odasına çıktım karşıma bavulunu dolduran iris gördüm...

____________________________________________________________________

Dan Dannn..

YasakAşk~[sovkey] countryhumans~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin