Bunaaa lumeee, mă numesc Leila am 17 anii, numele meu este un nume arab pentru ca tatăl meu a fost arab, de ce zic a fost? Pentru ca pentru mine nu mai există deoarece a ales să aibă altă familie și pe noi să ne lase a nimănui. Dar pot spune ca i-am dus lipsa pentru ca am o mamă care a fost și este cea mai perfectă și importantă persoană din viața mea care ne-a fost și mama dar și tata, cred ca a fost destul de dificil pentru ea dar a dat dovadă de iubire față de noi, copii ei ceea ce mă va face să o respect toată viața mea, este o eroină adevărată, chiar mă gândeam când eram mică dacă super eroii chiar există, iar acum ca sunt mare îmi dau seama ca am fost crescută și educată de cel mai bun super erou din lume, de Mama mea!
Am un frate mai mare de 19 ani pe nume Zayn o soră mai mică de 16 ani pe nume Aisha dar mai am o surioara vitregă de 10 ani pe nume Zaleya, îi iubesc indiferent de orice, familia mi-a fost alături in orice moment dificil din viața mea, și am trecut prin multe împreună, și bune dar și rele si nu ne-am dat bătuți din contră ne-a făcut mai puternici decât am crezut ca suntem.
Mama mea nu a vrut să și refacă viața s a ocupat de creșterea noastră de a ne da o educație bună să se poată mândrii cu noi.
Mă simt vinovată câteodată pentru ca din cauza asta ea nu a avut parte de fericirea ei ca femeie..să o poată face cineva fericită ca acel om numit tată nu a putut face asta. Era un om foarte rău și dificil chiar și cu noi copii, eram destul de măricică să mi dau seama ca el chiar se comporta urat cu mama dar fără să vedem noi...Dar ce mă bucur pentru ea este ca a putut scăpa de așa persoană și ca a făcut asta mai mult pentru binele nostru ca copii cat și pentru binele și sănătatea ei, pentru ca în așa situație și cu așa om nu se putea trăi..
Am stat în Arabia Saudită în primii mei anii de viață, după care ne-am mutat în România într-un oraș din Cluj unde mama a avut o vilă făcută de bunicii mei doar ca să venim în România unde stăm și în prezent. În aceeași vilă am venit cu toții chiar și cu tatăl nostru arab care a vrut să și lase țara doar ca să vină în România cu noi, unde și-a găsit și o femeie care a început a fi amanta lui și pe noi lăsându ne a nimănui și dispărând din viața noastră iar după 3 ani și ceva venind înapoi acasă și cu un copil spunând ca aceea femeie a plecat cu altul și el nu știe unde să se ducă și mai ales ca are și un copil foarte mic. Mama având o inimă foarte bună l a primit, iar de aici a început iar totul, , ceartă și scandal tot timpul, înjurături pe care noi copii nu ar fi trebuit să le vedem sau să auzit. Dar pentru el nu a contat ca noi eram la mijloc în acesta ecuație. Mama l a iertat cu gândul ca va fi un om bun și ne va iubii chiar dacă a trecut o perioadă în care el nu a dat nici un semn și în care am crezut ca a pățit ceva nici nu bănuiam ca ar avea o altă viață lângă alta persoană și chiar și un copil..
Diferențele începu să apară între noi copii, făcea diferență între copilul făcut cu aceea femeie și noi trei. Nu am băgat prea mult de seamă pentru ca era și el copil, fetița pe nume Zaleya care avea doar 6 luni când a venit la noi tare drag mi-a fost de ea dar spre surpriza noastră ne-am ales cu ea, el nu a mai dat 2 banii pe acel copil și i l-a făcut cadou mamei, sună amuzant dar nu prea este.
După 3 ani de la apariția lui miraculoasă mama i-a cerut să divorțeze deoarece nu exista nici un fel de înțelegere, venea acasă beat și începea scandalul după ce ca abia se chinuia săraca să aducă un ban în casă. După divorț noi având custodia doar a mamei el a dispărut în viețile noastre și micuța Zaleya a rămas a nimănui deoarece tata a lăsat o în casa unde stăteam și a plecat iar mama a fost nevoită să o crească și pe ea, este un copil foarte bun și cuminte, pentru mama nu a contat așa de mult ca acest copil este făcut cu altă femeie atât timp cat micuța nu avea nici o vină.
În prezent au trecut 7 ani și el nu s-a mai întors spre bucuria și liniștea noastră suntem foarte bine. Zaleya a crescut și este un copil super frumos are 10 anișori, nimeni nu a căutat o în tot acest timp.Iar despre mine vreau să vă spun ca îmi plac foarte mult plimbările în aer liber, să ascult muzica să citesc și să mi fac prietenii noi. Sunt foarte prietenoasă de fel. Am 2 prietene cele mai bune Clara și Eva le-am cunoscut când ne-am mutat în România, adică ne știm de mici și am copilărit cu ele. Eva a avut o perioadă de câțiva ani când a stat în Anglia dar spre fericirea noastră s a reîntors.