In vacanță!!!!

0 0 0
                                    





Ooo bună dimineațaaaa, am ajuns cu bine în minunata nostra vacanță, ne-am cazat la hotel apoi ne-am odihnit ca eram super obosițiiii după acest zbor, chiar mi-a plăcut și voi mai venii cu avionul, a fost superrrrr. Hotelul este puțin apus superbbbb, are și piscină, dar tot plajă aș vrea să o văd.
   Aș vrea să văd si răsăritul măcar o dată, nu de alta dar eu și cu somnul suntem cei mai bunii prieteni și nu prea îmi place să mă trezesc dimineața, iar dacă o fac sunt foarte prost dispusă toată ziua... dar de data asta sper să nu fie cazul și să pot face măcar o poză și cu răsăritul..și vreau distracție la maximmmm. Și așa Zayn a spus ca vor merge in cluburi pe aici..sper sa ma ia și pe mine cu ei.
   Zayn a mai venit cu încă 2 prietenii de ai lui, unu dintre ei ma place dar eu, cel puțin nu pot spune ca îl plac atât de mult chiar e drăguț și amuzant și simpatic dar nu mă gândesc la o relație cu cineva, practic nu am mai avut nici o relație chiar dacă nu mă consider o persoană de a face acest lucru, am doar 17 ani 18 peste câteva zile.. și nu mă grăbesc deloc să îmi fac relații dar nici Eric, prietenul lui frate miu cel de mă place nu arată ca ar fi 100% interesat vede ca nu-i dau importanță dar tot nu renunță din a-mi arăta ca mă place și din a face gesturi drăguțe, știe ca iubesc florile și ursuleții de pluș roz și când prinde o ocazie mai specială îmi aduce, sunt gesturi drăguțe prin a-ți arăta ca îți place de o persoană, dar eu nu-s genul de persoană să accepte asta...mă simt prost când văd ca face lucrurile astea și nici nu știu cum sa reacționez pentru ca e destul de complicat dar nu știu să mă comport cu o persoană de gen masculin care nu face parte din familie gen în sensul celălalt, cum e să ți la cineva care nu e familie, înafara de frate miu și de papa (așa îi spun bunicului) eu nu știu cum e să iubești, dar pot spune ca sentimente sunt pentru el...îl simpatizez dar nu grăbesc.
    Daaarr in alta ordine de idei sper sa ma ia și pe mine în club cu ei in acesta searaaaa.

     
     ~Dupa amiaza~
Ora-18:20

  Am fost pe plaja totul era super m-am și bronzat puțin, dar ne-am întors la hotel pentru a merge sa vedem și împrejurimile, mi-a plăcut foarte mult plaja a fost chiar distractiv. Băieții chiar au spus ca vor ieșii dor ei 3 in club iar Evei și Clarei nu le-au picat bine pentru ca iubiții lor se vor duce sa se distreze fără ele. Ei au spus ca vor sa se distreze fără noi.

   Am ajuns la hotel ne-am făcut un duș după care am ieșit pe balcon unde în depărtare se putea vedea și marea și brusc îmi venise în gând tata care câteodată mă gândesc, oare unde o fi? o fi bine?de ce nu ne caută să repare ce e stricat?. Sincer nu știu dacă chiar l aș putea ierta..
Atât de liniștită fiind eu simt cum cineva îmi pune mâna la ochii...

  Eu: ce dracuuuu?
  ....: cine crezi ca eeee?
  Eu: Eric?
...:corect!
Eu: ce este ?
Eric: ce planuri ai?
Eu: nu am!
Eric: dar ce ai pățit?
Eu: m ai speriat foarte tare...
Eric: scuze...vrei să stăm amândoi în acesta seară?
Eu: ce ? Cum? Tu nu ieșeai cu băieții?
Eric: ba da...dar mă cam gândeam să îi lăsăm pe ei să iasă în cupluri iar noi să vedem răsăritul, ce zici?
Eu: nehhhh, mai bine te duci cu ei! Eu o să stau singură sau poate vom  ieșii și noi ca fetele, nu vreau să se supere frate miu și Rareș, ei par cam siguri pe ei ca vor să ieșiți doar voi 3 nu vreau să le stricăm planurile...
Eric: ok...

      Am făcut bine oare ca l-am refuzat? Lui știam ca nu-i plac răsăriturile, dar ar fi ales să îl vadă cu mine..drăguț băiatul ăsta dar îl refuz eu prea multttt. Dar nici nu aș fi vrut să îi stric planurile lui frate miu. Cel puțin o să ieșim și noi, ca fetele, dacă vor și ele, am un plan să le fac pe fete să se simtă și ele bine în acesta vacanță, ca am observat ca sunt supărate pentru ca ei vor pleca în club fără ele. Și eu dacă aș fi în locul lor aș fi la fel..dar am plan cum am spus.  Vom merge și noi în club să ne distrăm.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 3 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Iubirea față de elWhere stories live. Discover now