on üçüncü bölüm: çıkma teklifi.

49 7 24
                                    

Yeni bölüm iyi okumalar🌷🌸🍬💜💙☺️🎶

‼️BU FİC DE TUĞBA YILMAZ A BİR NEFRET BESLEMİYORUM. VEYA ANTİ DEĞİLİM. SADECE KURGU AMAÇLI‼️
______________________________________________

CENANDAN*

İçeri girdiğimizde hiç beklemediği. Ve ayrıca görmek isteyeceğim son kişi olan tuğba ile karşılaştım.

Onun burada ne işi vardı ki. Settekilerle konuşmuyordu özelliklede Selen ile.

Selen: oo hoş geldiniz. Oğuz haber verdi geleceğinizi. Hadi geçin içeri.

Cenan: hoş bulduk.

Herkes içeri geçince ben selenin yanında kaldım.

Cenan(sessizce): bu tuğba neden burada

Selen:(sessizce) ya cenan biz barıştık. Aramızda küslük olsun istemedik.

Cenan:(sessizce) Selen sen kafayı mı yedin. benimle sevgili olabilmek için gerekse büyü bile yapapacak hale gelen ve bende ona şans verip sevgili olunca beni gidip başkasıyla aldatan kızla mı barıştın

Selen(sessizce): ya sizde barışın artık.

Cenan:(sessizce) ya nasıl barışayım. Kız beni aldattı diye ayrıldım sonra  kız bana takıntılı hale geldi. Nasıl barışabilirim acaba. Off neyse hiç birşey benim keyfimi bozmamalı. Hem bak ben seni kiminle tanıştırıcam gel benimle.

Dedim ve arkamdan gelmesini söyledim. Selen ile salona girdik arifi gösterecekken arifin olmadığını fark ettim.  Nerdeydiki?

Cenan: oğuz Arif nerde.

Oğuz: telefonla konuşacakmış öyle dedi. Balkona çıkmıştır büyük ihtimalle.

Cenan: tamam siz oturum bı arife bakmaya gideyim

Oğuz: iyi git sevdiceğinin yanına.

Hemen balkona doğru gittim Arif telefonla bir yandan biriyle konuşuyor bir yandan ağlıyordu. İlk gitmedim. Kiminle konuştuğunu dinlemek istedim.

Arif:(ağlamalı bir ses ile) bidaha arama beni. Oğluna da söyle istemiyorum onunla görüşmek falan. Ben onu sevmiyorum. Ben senin hayatından çıktım ve bidahada geri dönmicem.

Kimin hayatından çıkmıştı.

Arif: is-te-mi-yo-rum neyini anlamıyorsun. Bide evleneyim istersen. Ben senin bana verdiğin emirler ile hareket etmiyorum. Oğlunu da karını da seni de hayatımda istemiyorum.

Diyip telefonu kapattı. Daha fazla ağlamaya başlamıştı, dayanamadım. Üzüldüğünü görmek benim içimi parçalıyordu.

Hemen kafasını boynuma yaslamasını sağladım. Hala durmadan ağlıyordu. Ama neden?

Cenan: arifim, yavrum. İyi misin? Kim üzdü seni.

Arif(ağlayarak): ben bir aptalım cenan. Tam bir aptal. Abim olarak gördüm kişi beni nerelere koymuş. Ben hala salak gibi onu sevdiğimi düşünüyorum.

Kafasını kaldırdım pamağımla gözyaşlarını sildim.

Cenan: sen aptal değilsin. Salak hiç değilsin. Ben seni öyle görmüyorum ve görmicem de. Sen hep mükemmel biriydin ve öylede olmaya devam ediyorsun. Senin canını kim sıktı söyle yavrum. Kim düsündürdü sana bunları, olmayacak yalanları?

Arif(ağlamalı bir ses tonuyla): b-babam aradı. Mert gelmiş Ankara'dan. Babama beni sevdiğini ve neden gönderdiğini sormuş. İşte babam da geri gelmemi söyledi. Mert beni istiyormuş.

A: Yeni öğretmen sen misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin