Osztozkodni?

136 6 2
                                    


*Csenge szemszögéből*

- Én ezt nem értem! Hogy érted, hogy Kevin osztozkodni akar velem? - vonta fel egyik szemöldökét mikor rám nézett.

- Jaj Lacus ne legyél ilyen naív... Azt akarja, hogy egyszerre használjátok Karolát! - a mondatom végére kissé felemeltem a hangom. Tíz kerek perce próbáltam finoman elmagyarázni, teljesen kihozott a sodromból.

- Miért akarná ezt? - teljesen össze volt zavarodva és ezzel engem csak felidegesített.

- Mert szerelemes a csajodba, baszki ne legyél már ilyen hülye! - fogtam meg a poharamat és belecsaptam a pultba. Az üveg darabokra tört a kezem alatt, kissé felsértve a bőröm.

-Jó, nyugi van! - sóhajtott fel és sikerült eljutnia odáig hogy feleméssze a hallottakat.

Az emberek szeme ránk szegeződött, pontosabban rám. Mindig is utáltam a tömeget. De most még is itt vagyok, beszélnem kellett ezzel a fogyatékossal, hogy megtehessem azt amit a legjobban szeretek csinálni, keverni a szart.

***

*Karola szemszögéből*

- Szia Szivem! - köszöntem Lacusnak mikor bejött az ajtón. Hangulata szokatlan, cipőjét erővel a falnak rúgta és még az ajtót is becsapta. - Mi a baj? - nem szólt semmit. Még csak rám se nézett. - Baba, kérlek! Mi a baj? - emeltem fel a fejét az állánál fogva. Jobb kezemet az arcára helyeztem, a ballomat pedig a nyakára. Éreztem milyen hevesen ver a szíve. Valami nincs rendben.

- Találkoztam Csengével... Azt... azt mondta hogy Kevinnel dugsz. Igaz ez, Baba? - szemei mostmár könnyben voltak.

- Jaj Kicsi szivem, soha ismétlem soha nem hagynálak el másért! - húztam magamhoz és egy jó erős ölelésbe vontam.

Tudtam, hogy Csenge megfogja tenni. Nyilvánvaló volt a tette. Kevin elmondja, hogy közös múltunk van és a nő egyből lecsap csakhogy be zavarjon.
Lacinak ezelőtt nem beszéltem a Kevinnel való kapcsolatomról, igazából senkinek sem. Nem voltam rá büszke és úgy voltam vele, ha Kevin ezt elmondja akkor elmondja  hiába nem úgy történtek a dolgok, ahogy állította.

Úgy gondolom eljött az idő, hogy elmondjak mindent Lacinak a Kevines ügyből. Két éven keresztül voltunk együtt, voltak jobb napok és voltak rosszabbak. Természetesen ha Kevonak jó kedve volt akkor nekem is, ha füvezett akkor hiába volt neki jó kedve... nekem nem volt az. Nem egyszer volt rám példa, hogy megütött de mégis szerettem és egyszerűen képtelen voltam szabadulni a kapcsolatból.
Aztán ő egyre többet járt el, elhidegültünk. Alig volt otthon, és végül eldobott mint egy használt ruhát. Lecserélt. Csengére.

- Baba ha ezt tudom, biztos hogy megfojtogatom azt a faszt. - pontosan ezért nem mondtam el.

- Mi Amor... (ejtsd: mijámór - szerelmem)

- Miért titkoltad? - kérdezte óvatosan. Tőle mindig is megkaptam azt a törődést amire vágytam. Mindig maga elé helyezett, mondanom se kell princess treatment.

- Féltem a reakciódtól... Nem akartam, hogy neki ess hisz már nem számít. Somos solo tú y yo mientras el mundo es el mundo! ( szomosz szolo tú i jo mientrász el mundo esz el mundo - csak te és én vagyunk míg világ a világ! )

- Ha tudnád mennyire szeretlek, El Amor de Mi Vida! - gyakran használja ezt a becenevet ami annyit jelent, hogy életem szerelme. - Szeretném ha velem jönnél a koncertre, nem szeretnék nélküled lenni. Még létezni se szeretnék nélküled. - hajolt hozzám egy csókra. Egyszerűen imádom ezt a fiút.

VilágítótoronyWhere stories live. Discover now