❣️part 1

485 19 0
                                    

💞 အချစ်၏ ခေါ်ဆောင်ရာ 💞 (1)

20,9,2019 (10:15 pm )
...တီ ...တီ...📱..Hello..

" မြူနှင်း  မလာသေးဖူးလားဟ ဆိုင်မှာလူစုံးနေပြီး "

" အေးလာမယ် ငါ့အပေါ်အကျီဝတ်ပြီးလာခဲ့မယ်ခနလေးပဲစောင့် "
ရတီဖုန်းဆက်မှ အဝတ်အစားကောက်လဲပြီး ဆိုင်ကယ်လေးစီးပြီးထွက်ခဲ့လိုက်တယ်  ...ကျွန်မတို့ ဒီနေ့ဆရာမရဲ့မွေးနေ့မို့သူ့ငယ်ချင်းတွေစုပြီး Surprise လုပ်စီစဉ်ထားရခြင်းက အခုလိုညဘက်အပြင်ထွက်ရခြင်း အကြောင့်ပေါ့ ဟော ဟိုမှာတွေ့ပါပြီး ...ရတီ  အကြီးကောင်နဲ့ အငယ်ကောင်.

"ရောက်နေတာကြာပြီးလား ငါ့နည်းနည်းနောက်ကျသွားတယ် Sorry "

" ရပါတယ် မြူနှင်းရယ် ငါ့တို့လဲသိပ်ကြာသေးတာမှ မဟုတ်တာ ဟုတ်တယ်မဟုတ်လား ဟိုနှစ်ကောင် "

" ရတီ ပြောသလို့ပါပဲ မြူနှင်းရယ် " (အမွှာနှစ်ယောက်မှ)

" ရတီရေ မြူတို့ဘယ်ဆိုင်မှ ထိုင်ရင်ကောင်းမလဲ "

" ဆရာမတိ့နှစ်အိမ်ကျော်မှာ အအေးဆိုင်ရှိတယ် ငါ့တို့အက်မှာထိုင်ကြမယ်လေ "

" အက်ဆို အကြီးကောင်နဲ့အငယ်ကောင်က အနောက်က ဆိုင်ကယ်နဲ့လိုက်ခဲ့ကြ မြူနဲ့ရတီက တစ်စီးသွားမယ် okလား "

" Ok ..ok "

10 minutes later..

" မြူလေး ဘာစားမလဲ အရင်အတိုင်းပဲလား "

" ဟုတ် မြူကအရင်အတိုင်းပဲနော် အမ😊 "

"ရတီက သံပုရာ အမ "

" ကျွန်တော်က ဖရဲသီး 😁"

" ကျွန်မက သူ့တို့နဲ့ မတူတာ ချပေး အမ 😄"

ဟုတ်ပါပြီး ကွယ် အမလုပ်ပေးမယ် ခနစောင့်နော် ...

" ဟူးးး အခုမှ 10 ကျော်ပဲ ရှိသေးတယ် သန့်လေးတို့ အကြာကြီးစောင့်ရမှာနော် 😔"

" မင်းကလဲကွာ ယောင်္ကျားလေးဖြစ်ပြီး ညဉ်းနေတာ မိန်းကလေးတွေမှ အားမနာ ငါ့လုပ်လိမ့်ရ "

" ကိုကိုကလဲ ဗျာ သန့်လေးကပြောပြတဲ့ဟာ ကို "

" အကြီးကောင်ရယ် အရမ်းဟောက်တာပဲ နင့်ကလဲ😒"

❣️အချစ်၏ ခေါ်ဆောင်ရာ ❣️Where stories live. Discover now