⋆10⋆

420 51 41
                                    

Sözüm vardı o yüzden hııızzlııı geldi bölüm (süpheli)

Bu B.nin playlisti okurken falan dinleyebilirsiniz umarım begenirisnizzz🤭

https://open.spotify.com/playlist/7AMM1bKI0s7hYG9CX0vhhC?si=U1FZVgZpSmqF5fCxxTDF0g&pi=e-edtIMrpOQvew

(Panoyada ekledimmm)

𓆩♡𓆪

-

𓆩Geçmiş𓆪

-

Taehyung saçlarının içinde gezinen ellerle iyice mayıştığını hissediyordu. Sevgilisi her zaman yaptığı gibi şimdi yeniden saçlarının arasına minik örgüler yapıp renkli boncuklar takıyordu.

Aslında erken bitmesi gereken bu eylem Jeongguk'un dayanamayıp sürekli Taehyung'un saçlarını öpüp koklamasıyla fazlasıyla uzuyor, Taehyung'un sıkıntıyla yanaklarını şişirmesine sebep oluyordu.

Tabii Jeongguk bu görüntü karşısında kendini tutamayıp dişlerini tatlı sevgilisinin yanaklarına geçiriyor sevgiliside ona minik kıkırtılarla karşılık veriyordu. İri bacaklarda yatan minik beden hafifçe kafasını kaldırarak merakla sordu.

"Ggukkie bitmedi mi hala"

"Bitmedi güzelim biraz daha sabret"

Jeongguk özenle saçlarını örmeye devam etti sevgilisinin. Aman saçlarını çekiştirmesin, aman canı yanmasın diye o kadar dikkatli örüyordu ki Jeongguk. Sevgilisi onun en kıymeylisiydi, dört duvar arasında yaşama tutunma sebebi kesinlikle ondan başkası değildi.

Asla onun canı yansın istemiyordu. Bileklerine baktı sevgilisinin, birlikte yapıştırdıkları yara bantlarında üzerlerine çizdikleri yıldızlarda gezindi gözleri, bileklerine attığı her bir kesik onunda kalbine atılıyordu sanki. Gecelerce dua ederdi tanrıya onun acısını ondan alıp kendisine vermesi için.

Bu merkeze gelene kadar herhangi bir hayat amacı yoktu. Sadece ölmek istercesine içer, sokak aralarındaki elemanlardan aldığı tozları çeker, babasıyla kavga ederdi. Şimdi ise küçük sevgilisi vardı. İçkiyi yok denilecek kadar azaltmış, uyuşturucuyu bırakmak için çırpınıyordu. Babasının yüzünü görmek zorunda olmadığı içinse mutluydu.

Sevgilisi içinde uyuşturucu zehrini yenebilirse ondan mutlusuda olmazdı. O illet yüzünden dayısından az çekmemişti Taehyung şimdi ise aynı şeyi sevgilisi kullanıyordu. Jeongguk bilmesede bazen merkezden çıkıp kiliseye gidiyordu. Onun için dualar etmeye.

"Oo çifte kumrular yine saç mı örüyorsunuz, her geldiğimse saç örüyorsunuz ya"

"Gel seninkinide öreyim kıskanma"

"Çüş cidden örsene Taehyung'a aşırı yakışıyor belki banada güzel olur"

"Benim sevgilime her şey yakışıyor" diyerek göz kırptı Hoseok'a Jeongguk.

Sevgilisinin söylediklerine esmer teni al al olan Taehyung uzandığı yerden onun bacaklarına vurarak arkadaşına doğru konuştu.

"Seninkini ben öreyim mi hobişim eminin sanada çok yakışır"

"Örgü prensi benim yalnız bebeğim, ayıp oluyor"

"Hiçte bile bende çok güzel örerim" Diyerek tersledi Taehyung Jeongguk'u.

Hoseok onların çok yakın arkadaşlarıydı. Burada tanışmışlardı ama o onlar gibi psikolojik destek almıyordu. Burda çalışan bir kadının oğluydu, hatta ilk başta annesinin çalıştığı yerden korkuyor, burda olan insanlara ön yargılı davranıyordu. Ama sonra Taehyung ve Jeongguk çiftiyle tanışmış buraya karşı ördüğü duvarlar yerle bir olmuştu.

B. | TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin