אני מתעוררת לחדר חשוך וקר אני על מזרון דק כל כך שאני יכולה להרגיש את הרצפה אני מסתכלת מתחת לשמיכה אני ערומה!!! אני מסתכלת על החדר אני רואה עוד בנות בחדר וכולן על מזרון כמו שלי אני מנסה לקום אבל נופלת פתאום בא לחדר מישהו ״בוס שתי בנות ערות״ אמר האיש פתאום נכנס מישהו אם מלא שומרים סביבו הוא מחכה קצת כדי לראות עוד בנות מתעוררות לאט לאט ואחרי שכולן ערות הוא שולח ליד כל אחת שומר שעוזר לה לקום ״אני רפאל רוסו הבן של הקאפו של צרפת״ צרפת? איך הגעתי לצרפת ואיפה שירה? ״אתן כאן כי אחת מכן הולכת להיות אישתי וכדי להיות אישתי אתן הולכת לעבור מבחנים קשים ומי שלא תצליח תענש״ הוא אמר.
הוא סימן לאחד השומרים והוא לקח את אחת הבנות לחדר אחר אחרי חמש דקות כזה היא חזרה בוכה הוא סימן לשומר האחר הוא לקח את האחת הבנות היא הייתה יפיפייה אחרי 10 דקות היא חזרה שמחה ומחייכת וככה זה המשיך עד שהגיע תורי רפאל סימן לשומר והוא לקח אותי לחדר לפני שהוא הכניס אותי לחדר הוא שם לי כסוי עיניים הוא הושיב אותי על הכיסא והלך האיש שהיה מולי נראה לי לפחות שהוא היה מולי התחיל לשאול אותי שאלות ״שם?״ ״ליה בן עמי״ ״גיל״ ״23״ ״את קצת צעירה״ אמר האיש ״שאלה אחת אחרונה... את בתולה?״ אני נלחצתי ״לא...״ אמרתי בקול חלש פתאום הרגשתי משהו קר וגדול נכנס לי לתוך הכוס ״אח״ גנחתי בקול חלש ״עכשיו זה בתוכך עד שנוציא לך את זה״ פתאום זה התחיל לזוז בתוכי זה כואב מאוד ״בן זונה״ קיללתי בעברית השומר נכנס לחדר הוריד לי את הכסוי עיניים ולקח אותי למזרן.
אחרי שכל הבנות יצאו מהחדר הקטן ״מי שתנסה להוציא או לגעת בכדור תיענש״אמר רפאל ויצא אחרי כמה דקות שתי בנות ניסו להוציא את הכדור והכדור התחיל לזוז מהר יותר בתוכן ״איהההה״ צעקה אחת הבנות פתאום בא שומר ולקח אותה החוצה השנייה ניסתה לא לצעוק אבל נישברה״אחחחחח״ צעקה בא שומר ולקח אותה מאז אף אחת מהן לא חזרה..
אני יודעת שזה קצר אבל לא נורא אני מקווה שנקל לפחות 2 תגובות ⭐️
YOU ARE READING
הקאפו?
Romanceליה בן עמי הכל התחיל שאני והחברה הכי טובה שלי שירה רצינו לטוס לאמריקה הכל היה מושלם הדבר היחד שהיה צריך לקרות זה היה להגיע לשם... רפאל רוסו הדבר היחיד שאני צריך זה אישה נאמנה כדי שאני היה הקאפו הבא . ⚠️אונס⚠️ ⚠️מין מפורט⚠️ ⚠️חטיפה⚠️ ⚠️אפל⚠️ מקום 1...