YENİ SAYFA - 6.BÖLÜM

12 0 0
                                    

Gece ve ablası Almira, Veronica, Niragi ve Jack'le birlikte akşam eğlendikten sonra herkes evlere dağılır gece sabah uyanıp Veronica'yı evde görür.

"Veronica diye seslendi gece

"Niragi evde mi yoksa Caner'in yanına mı gitti?"

Veronica

, "Neden sordun ki?" diye merakla sordu.

"Geleceğini söyledi," dedi Veronica.

"Hiç, öylesine,"

diyerek mutfağa yöneldi Gece. Sıcacık taze brownie yapmaya başladı ve koku kısa sürede salonu kapladı.

Birkaç saat sonra Niragi eve girdiğinde,

"Hadi canım, inanmıyorum, brownie kokusu bu!" diyerek mutfağa daldı.

"Gece, brownie mi yaptın? Çok teşekkür ederim, çok iyi kokuyor," dedi mutlu bir şekilde.

Gece gülümseyerek,

"Ya öyle, içimden geldi. Rica ederim, canım sıkılmıştı, bende neden brownie yapmayayım diye düşündüm o sırada," dedi.

Niragi, "Sadece bana, değil mi?" diye takılarak sordu.

Gece : "Evet, sana özel. Merak etme, aramızda bir sır,"

dedi ve gülmeye başladı.

Niragi : "Yeni bir hayata başlamış gibisin Gece. Anlatmak istediğin bir şey var mı?" diye sordu.

Gece hafifçe tezgahla oynarken, "Ne, ha benim mi? Yok ya, her şey yolunda,"

diyerek konuyu kapatmaya çalıştı. Niragi, onun halini görünce bir şeylerin değiştiğini anladı ama Gece'nin anlatmaya hazır olmadığını fark etti.

Niragi merakla sordu,

"Bundan emin misin? Bence konuşmalıyız, Gece. Bu arada, dünkü çocuğa ne oldu?"

Gece, Niragi'nin sözünü keserek hızlıca, "Engelledim," dedi.

Niragi, içinden konuştu:

Zaten çok sevmemiştim.

Bu sırada Gece'ye belli etmeden,

"Peki o zaman," dedi, "şöyle yapalım. Bir ara ikimiz, hatta arabayı alıp, bence biraz dertleşmeye ihtiyacın var, daha önceki gibi."

Gece, Niragi'ye bakıp dalmaya başlamıştı. İlk defa birkaç dakika göz teması kurdular. Gece aniden göz temasını kesip kendine gelince,

"Bence de," dedi, "şey, hadi sen browniyi bitir."

Niragi gülerek, "Utanıyor musun hala?" dedi.

Gece : "Hayır," dedi. "Sadece öyle bir dalgınlığıma geldi."


Gece, Niragi odasına gittikten sonra cama bakıp uzun uzun düşündü, dışarıda eğlenen insanları izledi. Gözleri birden Caner'e takıldı. Caner, birkaç arkadaşıyla birlikte neşeyle arabalarının yanında duruyordu.

Caner, Gece'yi fark edip seslendi,

"Hadi siz de gelin! Hadi ama, çok eğleneceğiz. Gazlayalım biraz çocuklar!" dedi gülerek.

"Ne o, yoksa benimle yarış yapmaktan korkuyor musunuz?"

Niragi, Caner'in sesini duyup buna karşılık verdi,

"Araba konusunda usta olduğumu hatırlatmama gerek yok herhalde, Caner," dedi sırıtarak. "Eğer bir yarış istiyorsan, hazır ol."

Gece, Niragi'nin bu özgüvenli çıkışı karşısında hafifçe gülümsedi ve içindeki gerginliği biraz olsun unuttu. Eğlencenin ve adrenalinin peşinden gitmeye karar verdi.

Gece, Niragi'ye bakarak,

"Eğlenceye katılmak fena fikir değil gibi görünüyor. Hem biraz stres atarız," dedi.

Niragi, Gece'nin bu kararından memnun bir şekilde, "İşte böyle, hadi o zaman, biraz aksiyon zamanı!" diye yanıtladı.

Gece, hızla giyinip aşağı indi. Hep birlikte arabalarına binip, eğlenceli ve adrenalin dolu bir geceye doğru yola koyuldular. Niragi ve Caner, yarışa hazırlanırken, Gece de heyecanla onları izliyordu. Gecenin tadını çıkarmak için hepsi hazırdı

Niragi ve Caner yarışa hazırlanırken, Veronica da arabasına atlayarak abisinin yanına geldi.

"Hey, bu eğlenceye beni de dahil etmeyi düşünmediniz mi?" diye sordu, gözleri parlayarak.

Niragi, kız kardeşinin bu hevesli çıkışına gülerek karşılık verdi.

"Tabii ki seni unutmamıştık Veronica Yarışa katılmak ister misin?"

Veronica, göz kırparak. "Kesinlikle," "Yarışmak için sabırsızlanıyorum."

Gece, Veronica'nın bu cesur tavrı karşısında hafifçe gülümsedi.

"Hadi bakalım, aile yarışı olacak gibi görünüyor."

Caner, Veronica'ya dönerek,

"Kız kardeşinle başa çıkabilecek misin, Niragi?" diye takıldı.

Niragi, kendinden emin bir şekilde,

"Veronica ile başa çıkmak her zaman zor olmuştur ama eğlenceli bir mücadele olacak," dedi.

Yarış arabaları yerlerini aldı. Motorlar gürlemeye başladı, adrenalinin ve heyecanın doruklarına ulaşılıyordu. Yarış başladığında, Gece kenardan heyecanla izliyordu. Veronica ve Niragi'nin yan yana mücadelesi, Caner'in onları zorlaması ile iyice kızıştı.

Yarış boyunca kardeşlerin birbirine meydan okuyan bakışları ve Caner'in rekabetçi tavrı ortalığı iyice hareketlendirdi. Gece, bu anın tadını çıkararak onları izledi, içindeki gerginlik tamamen kaybolmuştu.

Sonunda, yarış bitip herkes durduğunda, Veronica ve Niragi birbirlerine gülerek baktılar. Veronica,

"Harika bir yarıştı," dedi nefes nefese.

Niragi : "Evet, gerçekten öyleydi. Seninle yarışmak her zaman keyifli," diye yanıtladı.

Caner :

"Harika bir yarıştı. Gelecek sefer kim kazanır bilinmez," dedi.

Gece, hepsine bakarak,

"Bu gerçekten harikaydı. Teşekkürler, bu gece tam da ihtiyacım olan şeydi," dedi gülümseyerek.

𝕐𝔸ℝ𝕀Ş Çİℤ𝔾İ𝕊İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin