Název: Ty nejsi můj otec
Žánr: Povídka
Autor: Mishkaa2005
Počet kapitol: 11
Stav: Rozepsáno
Popis
🌸 Z jedné přímé řeči je nejspíše všem jasné, o čem v knize půjde. Já osobně nejsem moc zastánce dialogů v anotaci, ale to je jen můj osobní pohled.
Děj
🌸 Nápad mi přijde originální. Nic podobného jsem na wattpadu nečetla.
🌸 Děj dobře plyne.
🌸 Překvapilo mě, když Týna zjistila, že do ní matka ládovala drogy, spíš jsem myslela, že jí táta hodil něco do limonády po které následně ztratila vědomí.
Edit
Knihu jsem měla dočtenou dříve, než jsi napsala další kapitolu. Takže moje předtucha byla správná xd
🌸 Myslím, že odebrání dítěte nejde tak snadno, jak jsi napsala. Nejdříve musí proběhnout soud, který o tom rozhodne. A určitě to nesděluje sociální pracovnice jako první dítěti.
🌸 Vůbec nepopisuješ prostředí a postavy.
Postavy
Týna
🌸 Na můj vkus je moc ufňukaná. Pořád jenom brečí a lituje se. V poslední kapitole se rozhodla podniknout nějaké kroky, tak doufám, že jí to více zocelí.
Týnin otec
🌸 Pokud byl záměr udělat z něj psychopata a násilníka, pak se ti to povedlo. Jeho persona je dobře napsaná.
Lada, Denisa, Monika
🌸 Typické školní "královny". Jen mám takový pocit, že Lada by od Týnina otce chtěla víc než jen doučování.
Týnina matka a sestra
🌸 O nich se toho moc říci nedá, protože si jim nedala skoro žádný prostor. Ale třeba v dalších kapitolách se o nich více rozepíšeš.
Pravopis
🌸 Před dovětky za koncem přímé řeči má být čárka, ne tečka.
Např.
„Tak, končíme." sebral nám papíry.
Správně
„Tak, končíme," sebral nám papíry.
🌸 Je to jediná chyba, na kterou jsem narazila.
Závěrečné shrnutí
Příběh je čtivý, plynulý, bez zbytečných chyb. Doporučila bych více rozepisovat prostředí, vzhled a emoce postav.
ČTEŠ
Recenze od Verniex| Otevřeno
Ficción GeneralVítej! Jsem čtenářkou převážně papírových knih, ale nepohrdnu ani dobrým dílem zde na Wattpadu. Pokud chceš znát názor někoho nestranného na svůj příběh, ráda ti poskytnu své služby. Samozřejmě zcela zdarma!