hotel room

249 25 115
                                    

"Çok güzel kurtarmışım, aferim bana" instagramda yapılan editleri izliyordum, çok yorulmuştum gerçekten.

e bi Mert Günok kolay yetişmiyor.

telefonu kapatıp yatağıma uzandım ve gözlerimi kapattım, olmasını istediğim, "keşke gerçekleşse'' dediğim şeylerin hayalini kurmaya başladım.

neuer'le birlikte olmak.

evet daha uzun süredir birbirimizi tanımıyorduk-o beni 2 senedir tanıyor-ama yinede ona bağlanmıştım.

gözleri, saçları , vücudu gerçekten çok güzeldi, kişiliğide öyleydi.

düşünürken kapı açıldı, arkamı döndüğümde kapıda bana bakan neuer ile karşılaştım, hemen doğruldum.

"Bir şeymi oldu?"

bir şey demeden kapıyı kapattı, kilitledi ve yatağına bana dönük bir şekilde uzandı "Hayır bir şey olmadı, sadece.... yanına gelmek istedim, kötümü yaptım?"

"Hayır hayır aksine güzel yaptın" diye hızlıca konuştum, ona tatlı geldim sanırım, çünkü içten bir şekilde gülümsedi.

bir süre bir şey demeden bakışmaya devam ettik, bir şey der diye düşünüyordum ama demiyordu.

"mert.." kısık sesle konuştu

"neuer?" sorarcasına konuştum.

hızlıca ayağa kalktı ve benim yatağıma geldi, beni hızlıca altına almasıyla şoka uğramıştım.

nasıl bu kadar hızlı altına alabilmişti?

"dayanamıyorum" dedi elleri omuzlarımın üstündeyken.

"neden dayanam-" dudaklarıma kapanan dudaklarla sustum.

alt vücudunu tamamen bana yapıştırdığında penisimin dikeldiğini hissetmiştim.

narin narin öpüşürken araya dillerde girince şehvetlendi öpüşmemiz, birden hızlıca onu altıma aldım, altta olmayı sevmem.

"altımdasın neuer" dedim ve tekrardan dudaklarına kapandım, ıslak öpüş seslerimiz yankılanırken onu doğrulttum ve kucağıma çektim.

ellerim onun kalçasındayken bu sefer boynunu emiyordum, inlemesi beni deli ederken ara da bir ısırıyordum.

boynunu bırakıp yüzüne baktığımda o muthaç bakışı gördüğüm gibi dudaklarına tekrar kapandım, huzur buluyordum resmen.

kalçasını okşamam hoşuna gitmiş olacakki hareket ettirmeye başladı, aşırı hoşuma gitmişti.

tam üstünü soyuyorken kapının tıklanmasıyla hemen ayrıldık birbirimizden.

"YA MERT AÇSANA KAPIYI İKİ SAATTİR BEKLİYORUZ AĞAÇ OLDUK" cenkin bağırmasıyla gülesim gelmişti, makara bu adam.

neuere bakıpnyanağını öptükten sonra kapıyı açmaya gittim.

.....
sevgili oldular sanırım
NEUERIDE BESIKTASA GETIRDIM YUH AMK

sevgili oldular sanırımNEUERIDE BESIKTASA GETIRDIM YUH AMK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

esteeuzubillah

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


esteeuzubillah

gsli0yazar YBYBYB

ELF6669 KIZ KOS

Sen Nasıl Bir İnsansın - Mert & Neuer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin