Austen' den
Etrafımı deniz kızları vardı bana saldırmaya hazırlanıyorlardı. Biri beni tuttu ve denizin dibine sürükledi daha doğrusu ayımı tutup denizin içine çektiler. Sonra birden Aqua' yı gördüm. Beni aşıya çeken deniz kız ile kavga ediyordu. Sonra kız öldü paramparça oldu o Sırada nefesim bitmişti göz kapaklarım kapandı.Birinin yanağımı ölmesiyle uyandım Aqua' ydı. " peşimden gelmemeliydin. Ölüyordun." dedi ve ağlamaya başladı. " benden neden kaçıyorsun." deyip kalktım. Ona bir adım yaklaştım." Sa-Sak'ın bana yaklaşma u-uzak dur." dedi. Ardından geri geri gitmeye başladı kapya geldiğinde açıp gitti. Onu bulmam saatlerimi aldı. Deniz kenarında banka oturmuş ağlıyordu. Biryere saklanıp onu izledim. Sonra kendi kendine birşeyler mırıldandı en azından kulağım kurtluk sayesinde çok ama çok iyi duyuyordu. " neden beni buldu bütün bunlar bana yaklaştığı an korkuyorum. Be-bedenim kaçmamı söylüyor. *yarım saat boyunca hıçgırıklar* " benim onla konuşmam lazımdı. O tam kalktığında yanına gittim tam kaçacakken kolundan tuttum.
Aqua' dan
" bı-bırak kolumu." " beni dinleyeceksin sana herşeyimi anlattım dahada anlatacağım ve sen benden korkmamalısın." dedi ve beni Arabasına bindirdi. " ya dur bırak beni * ağlamalar ve hıçkırıklar.*" sonunda sustum ve neden böyle yapıyorsun bırak artık der gibi ona baktım yam gözlerinin içine. Araba durdu ona bakmayı kesip " neden buradayız." dediğim an etrafa baktım sanki cennetteydim. Çok güzel bir kiraz ağacı, çok ama çok büyük bir kiraz ağacı ve altındaki bembeyaz bir örtü. Bir an sakinlemiştim. Beni oraya oturttu." Benden ne-ne-neden korkuyorsun." " seni gördüğümü an anladım kurt olduğunu ama vampir olduğunu anlayamadım." ailem sizin gibi varlıklardan öldü. Anlıyor musun ÖLDÜ ÖLDÜ." dedim ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Yanından uzaklaşmaya başladım ağacın arkasına geçtim odam Yavaşça Kalkıp gelmişti ben ağacın tepesine tırmandım. Manzarayı izledim. En tepesi değil ama yüksek bir yerine tırmandım uzun, geniş bir dal bulduk 1000 kiloyu tartardı. Oraya uzandım ve buraya çıkamamasını diledim o kadar uykum gelmişti ki. Oraya yatsam uydurdum. Of çıkmayı becerdi. Bu sefer inecektim ama izin vermedi kendine çekti. " benden neden korktuğunu anladım Aqua, ama bir kurt yaptıysa başka kurtlarda öyle kötü değildir. Örneğin; BEN." " sana güven melimiyim bilmiyorum ama güvenmeyi seçiyorum." dedim. Kafamı göğsüne koydum. Oda elimi tuttu. Gözlerimi kapandığım an uyumuştum uyandığımda aynı haldeydim beni izliyordu. " ben burada mı uyumuştum. Yanlış anlama." dedim. Ağaçtan hemen indim. " hadi ama in aşağıya köpecik." " bana köpecik deme." dedi. Sırıttığını hissedebiliyordum.hemen evime gidip hazırlandım okula beraber gittik.
Austen' den
Hala şaşırdığım şey BENİ KURTARMASIYDI.
BULTİMEDYADA Jack daha sonra görürsünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AQUA' NIN MACERALARI
RandomAqua adında bir kız lise sonu başka bir okulda okur o okulda biriyle tanışır, ikisinde birbirlerinden hoşlanırlar ama erkeğin onla çok olmaması gereklidir aksi takdirde çok kötü Şeyler oluşacaktır peki nasıl birleşecekler.