1.

1 0 0
                                    

Svi znamo ko je Pepeljuga i koja je njena priča, zar ne? Moja priča je slična njenoj, ali sa malim dodatkom. Zmajem. Da, dobro ste pročitali, zmajem. I ne, ne šalim se.
Ova priča neće započeti čuvenim rečima “nekada davno“. Naprotiv, ona započinje upravo sad, upravo ovde. Molim te da ovu priču shvatiš ozbiljno, jer ako mi ne poveruješ, ova priča će postati još jedna u nizu fantastike, sa temom zmaja. Dobro, hajde da počnemo.
Ja sam Florija Rion. Molim vas, izgovara se Rion, a ne Rion- dakle dugo o.
Imam mlađeg brata, pravi davež, Frenold. Živimo sa tatom i maćehom u dvospratnoj, beloj kućici, blizu centra u Emberwood-a.
Emberwood, u bukvalnom prevodu- ugljena šuma, je kraljevstvo koje je nastalo u dalekoj prošlosti. Vi bi ste to nazvali praistorijom ili doba dinosaurusa, a mi to prosto zovemo doba zmajeva. Kao što ni vi ne znate kako su dinosaurusi nastali, tako ni mi ne znamo kako su zmajevi nastali. Ali mi i dalje verujemo da su oni sa nama, među nama, u nama. Naravno, postoji legenda kako je ovo kraljevstvo nastalo. Udobno se smestite, jer sledi veoma dugačka priča: Zmaj je spalio šumu i ljudi su na toj spaljenoj površini izgradili kuće.
Niste valjda stvarno očekivali dugačku priču? Ako jeste, pitaću vas samo jedno: zašto? Ali ako baš želite, ispičaću vam.
U to doba zmajeva, postojala je jedna vrsta- feliks. Smatrali su se najopasnijima, zbog vatre koju bljuju. Veruje se da im je krv bila vrela, da se vatra stvarala u njihovim grudima. Kako koji ostari, izdvaja se iz grupe i osami se. Vatra, koja mu je verno služila u mladosti, ga spali i od njega stvori pepeo. Iz pepela se rađa novi, mladi zmaj. Mora da ste čuli ovo u “Hariju Poteru“, ali to jeste bilo tako. Ne mogu vam dokazati, ali mi poverujte. Jedan feliksov zmaj je otišao pre vremena iz grupe. Bio je mlad, ali pun besa. Želeo je da bude vođa, kao njegovi preci iz čijeg se pepela rodio. Ali su se zmajevi složili da je još uvek mlad i nespreman, te je mladi feliks iz besa spalio šumu crvenog bora. Na tom mestu je vremenom nastala livada, a i kraljevstvo u kom živim već dvadeset četiri godine. To je legenda nastanka kraljevstva. Legenda u koju mi verujemo i koju već vekovima prizivamo jeste nastavak.
Veruje se da je tada postojao čarobnjak koji je mogao da komunicira sa zmajevima. Elegorn. Zajedno sa ostalim zmajevima se dogovorio da mladi feliks mora biti kažnjen za spaljivanje izvora hrane i skloništa. Elegorn je razmišljao nekoliko dana i konačno je doneo odluku. S' obzirom da je ovaj mladi zmaj bio najmlađi u svojoj vrsti, iz njegovog pepela i iz pepela njegovih potomaka će se rađati čovek. Ljudsko biće čijim će venama teći zmajska krv. Imaće sposobnost da se po potrebi trnasformišu u zmaja. Čarobnjak je uradio kako je rekao, te se veruje da smo tako nastali mi ljudi. Da li mi sada veruješ? Ako mi ne veruješ, nastavi da čitaš i,  veruj mi, poverovaćeš. Jer ovo nije samo obična fantastična priča o zmajevima.

Tajna zmajevog srcaWhere stories live. Discover now