1.Bölüm ilk günün felaketi

18 4 3
                                    

Ben Özge Karaman 17 yaşındayım her şey babamın başka bir yere tahini çıkmasıyla değişti.Dostlarımdan,sevdiklerimden çocukluğumun geçtiği yerden ayrıldım.Hani küçükken akşam ezanı'a kadar kadar dışarıda oyun oynardık ya ben o anılardan ayrıldım.Bir daha dönüşü olmayan anılardan...
"Kızım hadi yat geç oldu hem yarın yeni okulundaki ilk günün"dedi annem odamın kapısından beni süzerek "Tamam anne yatıyorum"dediğimde hala reels izliyordum.1 saat sonra başımın uçun da duran ışığı kapatıp yattım."Kızım hadi uyan gece kaçta yattın" dedi annem odamın penceresinden güneş ışığı girerken."Bilmiyorum yatarken saate bakmadım"diyerek geçiştirdim.Yorgun artık yataktan kalktıktan sonra okul formamı giyip odamdan çıktım.Aşağı indiğimde annem kahvaltı hazırlamış babamla birlikte beni bekliyordu.Babam "Heyecanlı misin?" diye sordu."Evet heyecanlıyım"diye karşılık verdim.Kahvaltımı yaptıktan sonra babamla birlikte masadan kalkıp okula gittik.10 dakika süren yolculuktan sonra okula varmıştık.Babama sarılıp arabadan indim.Okulun içine girince 11/A'yı merdivenlerden çıkarken telefonuma bildirim geldi.Telefonumi cebimden çıkarttık ekranını açtığımda"Sepetinize eklediğiniz ürün tükendi gelince haber vermemizi ister misiniz?"Çok önemliydi! Sepetinde olan ayakkabı şuan ayağındaydı babam doğum günü hediyesi olarak almıştı.Tam bildirimi sileyim derken birine çarptım çocuğun yüzüne baktığımda çocuk çok yakışıklıydı.
"Çok pardon görmemişim"dedim bu kadar yakışıklılığı görmemiş olmak için kör falan olmak lazımdı."Sorun değil bir dahakine daha dikkatli olursun"dedi gözlerimin içine bakarak.Merdivenler doğru yöneldiğim de bir üst kata doğru çıktım.Kolidorda gezinirken sonunda 11/A bulmuştum sınıfa girdim.en arka sıraya oturdum dersin başlamasına 25 dakika vardı.Kulağıma kulaklığı mı takarak müzik dinlemeye başladım.
10 dakika sonra koridor çarpıştığımız çocuk sınıfa girdi.Aynı sınıftaydık çocuk bana doğru geliyordu biranda yanıma oturdu hala şoktaydım.Sonra aniden "Selam"dedi kalbim daha da hızlı atıyordu"Selam" diye karşılık verdim."Yeni öğrenci sensin herhalde"diye sordu.
"Evet benim"diye karşılık verdim.
"Adın ne bakalım uyuyan güzel"
"Özge seninki"
"Ayaz benimki de"Sonra sınıfa öğretmen girdi Ayaz dan öğrendiğime göre bu matematik öğretmenimiz di.Tatlı bir kadındı 5 dersin ardından zil çaldı okuldan çıktım.Eve geldiğimde annem beni kapıda karşıladı "okulun nasıl geçti"
"Güzeldi anne ben odama çıkıyorum."
"Tamam kızım."Odama çıktığında kendimi yatağa attım.2 saat uyuduktan sonra yatağımdan kalkıp çantamda ki telefonumu aldım.Telefonumun ekranını açtığımda yabancı bir numara yazmıştı.
"Selam nasılsın."yazıyordu
"Selam kimsiniz."
"Benim Ayaz."
"Numaramı nereden buldun."
"Okul kayıtlarından aldım."
"Tamam benim birazdan işim var sonra konuşalım mı?"
"Tamam, görüşürüz."Üstümü değiştirip elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynada kendime bakayım dedim ve kafamı kaldırıp baktığımda arkamda biri vardı.Korkuyla arkamı döndüğümde kimse yoktu.Rahatmalıştım sonra tekrar aynaya baktım tekrar aynı yüzü gördüm fakat bu sefer bana daha yakındı.Elimi yüzüme yıkayıp lavabodan çıktım korkudan yatağımın içine girdim. 10 dakika sonra uyuya kalktım.

RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin