2.Bölüm

9 2 0
                                    

"Hani o kabuslar vardır ya travma sebebi olan ben o kabusun içinden çıkamadım"
Uyandığımda saat 6.30'du telefonumu ekranını açıp gelen bildirimlere baktığında Ayaz dan mesaj vardı.
"İşin bitti mi?"
"Kusura bakma uyuya kalmışım daha yeni uyandım."yazıp telefonu kapattım çantamdan kulaklığımı alıp müzik dinlemeye başladım
Her sabah kaybolup giden
♪Bir rüya gibi oldun artık
♪Geceleri beni bekleyen
♪Gündüzleri zehir eden
Bir saat sonra kulaklığı çıkarıp okul için hazırlanmaya başladım.Okul kıyafetimi giyip saçlarımı üstten topuz yaparak bağladım. Aşağı indiğimde annem yine kahvaltıyı hazırlamıştı masaya oturup kahvaltı yapmaya başladım. Kahvaltımı yaptıktan sonra masadan kalktım çantamı alıp evden çıktım. Kapının önünde çok lüks bir araba vardı. Arabanın içine baktığımda Ayaz arabanın içinden bana gülümsüyordu.
"Gelsene" dedi arabanın içinden. Arabanın kapısını açarak yanına oturdum. Yol boyunca kimse konuşmadı ben dün yaşadığım olaydan dolayı kendimde değildim. Büyük ihtimalle benim gerginliğim Ayaz'a geçmişti oda hiç konuşmuyordu.En sonunda Ayaz
"İyi misin"
"İyiyim biraz yorgunum o kadar"dedim 5 dakika sonra okula geldik. Sınıfa girdiğinizde eski sınıf arkadaşım İpek vardı okul çıkışında birlikte vakit geçirecektir. Aslında hiç keyfim yoktu ama İpekle çok yakındık onu kırmak istemedim için kabul ettim. Bütün ders uyuduktan sonra 5 ders bitti ve İpekle dondurmacı ya gittik.
"Kolay gelsin ben iki top çilekli dondurma alabilir miyim?" dedi İpek
Dondurmacı sonra bana baktı
"Sen nasıl istersin kızım"
"İki top kakaolu alabilirim çileye alerjim var" Dondurmaları mızı aldıktan sonra banka oturup hem konuşup he yemeğe başladık. İpek en sonunda
"Özge iyi misin çok solgun gözüküyorsun" dedi.
"Yok iyiyim dalmışım" diyerek bu günkü ikinci yalanı mı söylemiştim. eski günler hakkında konuşurken 2 saat sonra annem mesaj attı.

"Kızım neredesin seni merak ettik daha gelmedin" diye mesaj attı annem
"İyiyim anne İpekle oturuyoruz parkta yarım saate gelirim diyerek mesaj gönderim."

Yarım saat daha konuştuktan sonra İpekle ayrılıp ikimizde eve gittik. Annem
"

kızım hadi gel yemek yiyiyoruz "dedi 
"Yok anne ben yemeyeceğin ipekle bir şeyler yedik" diyerek  odama çıktım, odama çıktığımda üstümü değiştirip pijamalarımı giydim. Kafam çok dalgındı aynaya bakmaktan korkuyordum bütün gün aynalardan kaçmıştım sanki aynalar baş düşmanım gibiydi. Bunları düşünürken uyuya kalmışım. 1 veya 2 saat uyuduktan sonra gördüğüm rüya yüzümden titreyerek uyanmıştım. Rüyamda gördüğüm ama kim olduğunu bilmediğim kişi dün aynada gördüğüm yüzün aynısıydı bu olanlar beni çok korkutuyordu. Rüyamda o yüz birini  bıçaklıyordu  bıçakladığı kişi çok tanıdık geliyordu bir dakika ona ne annemim korku dolu çığlık sesleri...

RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin