Saray Bahçesi
Prens Taehyung, sarayın geniş bahçesinde dolaşırken aniden yeni koruması olarak atanan eski çocukluk arkadaşı Jungkook ile karşılaşır. Yıllardır birbirlerini görmemişlerdir.
Taehyung:* Gülümseyerek kollarını açarak* Jungkook! Bu gerçekten sen misin? Yıllar sonra seni görmek ne güzel!
Jungkook:*Nazikçe eğilerek*Evet, Prensim. Sizi görmek benim için de büyük bir onur.
Taehyung:*Kaşlarını çatarak* Lütfen, resmi olma. Biz arkadaşız. Beni Taehyung olarak çağır.
Jungkook:*Gülümseyerek* Tamam, Taehyung. Yıllar sonra seni görmek gerçekten harika. *Daha ciddi bir ifadeyle* Ama şimdi sorumluluklarımız var. Seni korumak için buradayım.
Taehyung:*Duygusal* Çocukken nasıl ayrıldığımızı hatırlıyorum. Birbirimizi hiç unutmadık, değil mi?
Jungkook: Asla. Seni korumak benim için bir onur. *Duraksayarak*Beni burada görmek seni şaşırttı mı?Taehyung: *Başını sallayarak* Evet, biraz. Ama aynı zamanda mutlu oldum. Sarayda tanıdık bir yüz görmek güzel.
Jungkook:*İçtenlikle* Ben de seni görmekten çok mutluyum, Taehyung. Senin yanında olmak benim için bir gurur.
Taehyung: *Gözlerinde bir parıltı ile* Jungkook, çocukluğumuzda yaşadığımız anıları hatırlıyor musun? Birlikte oynadığımız oyunları, gizli saklandığımız yerleri?
Jungkook: *Gülümseyerek* Elbette hatırlıyorum. O zamanlar her şey çok daha basitti. Ama şimdi senin güvenliğin benim için en önemli şey.
Taehyung:*İç çekerek*Kraliyet yaşamı o kadar baskıcı ki, bazen nefes almak zor oluyor. Ama senin burada olman beni rahatlatıyor.
Jungkook: *Ciddiyetle* Senin için her zaman burada olacağım, Taehyung. Seni korumak benim görevim ve aynı zamanda isteğim.
Gizli Kaçış - Gece
Bir gece, Taehyung saraydan kaçmak ve biraz özgürlük hissetmek ister. Jungkook ona eşlik eder.
Taehyung:*Fısıldayarak*Jungkook, saraydan çıkmak istiyorum. Beni dışarı çıkarabilir misin?
Jungkook: *Düşünceli* Bu çok tehlikeli olabilir, Taehyung. Ama senin isteğin benim için emirdir. Hazırlanalım.
Taehyung:*Gülümseyerek*Teşekkürler, Jungkook. Sadece bir gece özgür hissetmek istiyorum.
İkili, sarayın gizli geçitlerinden geçerek dışarı çıkar. Şehrin karanlık sokaklarında yürürken, Taehyung ve Jungkook arasında derin bir konuşma başlar.
Jungkook: *Etrafı kontrol ederek* Burası oldukça sessiz. Bu gece güvenli bir şekilde gezebileceğimizi umuyorum.
Taehyung: *Derin bir nefes alarak* Şehir ne kadar güzel, değil mi? Kraliyet yaşamı o kadar baskıcı ki, bazen nefes almak zor oluyor.
Jungkook: *İçtenlikle* Senin için her şeyin daha iyi olmasını istiyorum. Senin yanında olmak bile benim için yeterli.
Taehyung: *Duygusal* Jungkook, seni çocukluğumuzdan beri özledim. Şimdi yanımda olduğun için çok mutluyum.
Jungkook: *Yakınlaşarak* Ben de seni özledim, Taehyung. Seninle olmak, benim için her şey demek. Ama biliyorsun ki, bu durum bizim için tehlikeli olabilir.
Taehyung: *Kararlılıkla* Tehlikeli bile olsa, senin yanında olmak benim için her şeye değer. Kraliyet kurallarına karşı gelmek zor olabilir, ama biz bunu başarabiliriz
.Jungkook:*Derin bir nefes alarak* Seni koruyacağım, Taehyung. Her ne olursa olsun, yanında olacağım.
Taehyung:*Gözlerinde yaşlarla* Jungkook, seninle olmak bana güç veriyor. Bu gece, sadece ikimiz varız. Krallığın baskılarından uzak, özgürce nefes alabiliriz.İkili, şehrin sokaklarında dolaşırken aralarındaki bağ daha da güçlenir. Taehyung ve Jungkook, birbirlerine olan duygularını açıkça ifade ederek, aşklarının başlangıcını kutlarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruma ve Prens'in aşkı 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤
أدب الهواةKoruma Jeon Jungkook ve Prens Kim Taehyung'un aşkı kral yüzünden sallantıya uğradığı ama uzun uğraşlar sonucu birlikte oldukları bir hikaye bu.