Enchoria... Bir zamanlar insanlar ve doğaüstü varlıkların bir arada yaşarken bu uyumlu yaşamın arkasında derin bir bağ ve karşılıksız saygı yatıyordu. Ancak talihsiz bir olayla bu huzur bozuldu. Bir gün doğaüstü varlıklarla insanlar arasında büyük bir savaş patlak verdi. Bu savaşın nedenini çok kişi bilmiyordu ve az sayıda bilenler bile aslında emin değildi. Nedenini tam olarak birisi çok iyi biliyordu o da bu çatışmada bizzat iştirak ettiği içindi.
Savaştan sonra, doğaüstü varlıklar kendilerini insanlardan gizlemeye karar verdi. İnsanların onları bir daha bulamaması için sihirli bir bariyerle korunan gizli bir akademi inşa ettiler. Bu akademi, hem doğaüstü varlıkların kendilerini geliştirmeleri hem de dünyayı gözlemleyip dengeyi korumaları için bir merkez haline geldi.
Zamanla, doğaüstü varlıkların varlığı unutuldu ve onlar efsanelere, masallara dönüştüler. İnsanlar, eski hikayeleri anlatmaya devam etti, ancak kimse bu varlıkların gerçekten var olup olmadığını bilmiyordu. Akademinin varlığı ise yalnızca doğaüstü varlıklar tarafından biliniyor ve sır olarak saklanıyordu.
Enchoria dünyasında olar ırklar:
1. Basilisk
Avrupa hikâyelerinde adı geçen bakışlarıyla insanı öldürebilen ya da taşlaştırabilen efsanevi bir canavardır. Binlerce yıl yaşayabilen bir dev yılandır. Basilisk kelimesinin anlamı ise Yunanca küçük kral demektir.
2. Wyvern
Orta çağ varyantı ejderhaya benzeyen bir türdür. Viper yani dev engerek kelimesi ile aynı kökten türemiştir. Bir tür uçabilen dev kertenkeledir. İki ayaklı, zehirli ve keskin bir kuyruğa sahiptir. Bazı türleri ejderhalar gibi ateş püskürtebiliyor.
3. Hydra
Yunan mitolojisinde anlatılan çok başlı bir yaratık. Hydra'nın bir nefesi insanı öldürebilecek kadar zehirlidir.
4. SirenDenizkızlarına benziyorlar ama onlardan tek farkları iki kuyruğa sahip olmalarıdır. Düşmanlarını sesleriyle büyüleyip öldürüyorlar. Bu büyüleyici sese "siren şarkısı" da deniliyor.
5. Coatl
Kuş tüylü uçan yılanlar gibi olan bu ejderha türü iri olmasalar bile oldukça uzundurlar (anakonda gibi). Oldukça hızlı ve atik olduklarından saldırılardan kolayca kaçabilirler ve kurbanlarını yılan gibi boğarak öldürürler.
6. NagaYılanların kralı olan bu ejderha türü, kanatlı iri bir yılan gibidirler. Hız eksiklerini kaba güçle kapatırlar ve oldukça zehirli ısırıkları vardır. Kendilerinden küçük boyutlu olan tüm hayvanlara hükmedebilirler.
🐉Şimdilik bu kadar ırk hakkında bilgi vereceğim. Bölümler ilerledikçe diğer ırklar hakkında bilgi sahibi olucaksınız.
Dünya temsili olarak böyle. Ortadaki akademi doğaüstü varlıkların olduğu gizlendiği yer. Ve etrafta insanların olduğu yer sadece biraz daha modern düşünün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille
FantasyHayattan bıkmış, yaşamaktan başka bir gayesi kalmamış Lilith, bir gün gizemli bir davetiye alır. Bu davetiye doğaüstü varlıkların sırlarını saklayan kadim bir akademiden geliyordur. Zarif bir el yazısıyla yazılmış ve mühürlenmiş bu davetiye, ona yep...