1.Bölüm

5 1 0
                                    

Naz ve İpekle mahallede oturup sohbet ediyorduk. Naz "Ela iyiliğin için söylüyorum bak yine onu görüp üzülmemen için, gitme bence." dedi

Batıngile gidiyorduk, bu akşam evet çok mutluydum çünkü çoçukluk aşkımdı. Çoçuklukdan beri seviyordum açıkçası.

Ama o her defasında beni üzüyordu. Kalp hastalığımı yok sayıyordu,beni arkadaştan öte görmüyordu. Aslında Nazda doğru söylüyordu. Gitmesemiydim acaba, istemiyordum zaten çok fazla gitmek.

"Bilmiyorum ki aslında gitmesem daha iyi." dedim

"Bencede Ela gitme eğer gidersen de Batının sana üzüntüden başka bir şey verniyeceğini hepimiz biliyoruz" dedi. İpek haklıydı zaten

"Tamam gitmiyorum." dedim. Anneme arayıp söyledim gelmiceğimi. Önce neden gelmediğimi sorsada orda sıkıldığımı söyledim. Oda itiraz etmedi zaten.

Annemgil batıngile gitmişti. Annem arada sırada beni arıyordu. Batında evdeymiş. Her defasında 'iyi' deyip geçiştirdim. Çünkü sesimin hoparlörde olduğunu biliyordum. Telefonu kapattığımda hiç beklemediğim birinden mesaj geldi.

Bu Batındı ne alaka amk desem de içimdeki garip duyguyu durduramadım.

"Ela neden gelmedin?" yazdı. Allahım sana geliyorum. Tam unutayım diyorum yazıyor ya!
"Canım istemedi ayrıca gelmek mi zorundayım?"dedim

" Ela bişey mi yaptım lütfen söyler misin? "dedi.

" Kalbimi kırmaktan başka bir şey yapmıyorsun zaten. "dedim. Ve göz yaşlarıma hakim olamadım telefonumu bir kenara fırlatmıştım.

Aslında gitmememin bir sebebi daha vardı. 1 ay önce Batına onu sevdiğimi söylemiştim...





Arkadaşlar biliyorum kısa oldu ama ilk bölüm olduğu için çokta uzun yazmak istemedim

Oylarınızı bekliyorum umarım severek okursunuz! ❤️ :)))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çoçukluk Aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin