2.2 | ayağına dolanır

13 2 17
                                    

09122022 

arkadaslar fici haechan anlatiyo cunku ucuncu kısı anlatimiyapmak istedim lol (uc gun dusundugum sakam) 

ii okumalar<3

---

işim bittiğinde jenonun yanına gittim. yani birazdan gidecektim. johnny hyung benden on dakika kadar önce işini bitirmişti ve salonda duran koltukta uzanıp telefonuna bakıyordu. ona seslendim.

"hyung biz içeride biraz takılsak?" diye sordum göz kırparak.

bana gülüp "çok ileri gidecek olursanız iki gün boyunca orayı dezenfekte edersin, söyleyeyim." diye uyardı.

tabii ki arka odada seks yapacak değildim, burada kimse can yaman değil ya? ama en azından bir saksodur, ön sevişmedir... böyle aksiyonlar gerekli, public yerlerde yani. johnny hyungun bir müşterisi vardı, randevuluydu aslında ama bugün gelip gelemeyeceğinden emin değilmiş ve hyung da onu bekliyordu. muhtemelen gelemezse johnny hyung akşam yediye kadar dışarıda takılırdı, ben o saatten sonra da müsaittim bu yüzden 'jenoyla sonunda ilgilenebilirim' diye düşünüyordum. çocuk üç günde kırk takla attı. onu ertelemek ve her zaman müsait olamayacağımı öğretmeye çalışmak da benim kendimi tatmin etmemle ilgiliydi galiba.

jenonun yanına gittiğimde bir tık gergindim, özel bir sebebi de yoktu bunun. oldukça özgüvenli biriydim ama olabilecekleri tahmin ediyorsam her an bir aksilik çıkacak diye gerilirdim. kapıyı açıp içeri girdiğimde uzun koltuğa uzanmış mastürbasyon yapıyordu. onu böyle görünce gülmeme engel olamadım. "siktir, sen ne yapıyorsun?!" dedim gülerken. nedense sinirlenmiştim de. 

bana gülüp "sen söyle" dedi.

ona yaklaşmaya başladım, o da bu sırada doğruluyordu. "johnny hyung çok ileri gitmeyin demişti, senin yüzünden buraları temizlemek zorunda kalırsam bunu bana ödersin." dedim diz çökerken. diz çökmek de denilemezdi aslında, koltuğun önünde çömelmiştim sadece. aletini elime aldığımda elini saçıma attı.

"o halde dikkatli olmalısın" dedi. içimden sadece gülmek geliyordu, onu böyle görmeyi öyle seviyordum ki. sonuçta onla olan münasebetimiz seksten ibaretti ve o da seksi bir adamdı hani...

---
(arkdaslar tabii ki smut yazmicam amk dont worry)
---

ne kadar süre geçtiğini hiç bilmiyordum, zaman algımı tamamen kaybetmiştim. o iki defa falan boşalmıştı böylece önünü kapatmıştım. bu süreçte benim sertleştiğim de bir gerçekti. yine de johnny hyungun lafını da dinleyeceğimden sadece onun kucağında oturuyordum. boynuma iz bırakmasına falan izin veriyordum, öpüşüyordum. durup durup "emin misin?" diye soruyordu ve eğer evimde olsaydık en sonunda bu sorularından bıktığımdan dolayı yüzüne bir tane geçirmiştim bile. hyungun müşterisinin gelip gelmediğinden emin değildim, seks yaparken ya da oraya kadar gelmişken dış dünyayla tüm bağlantımı koparırdım.

ancak bulunduğumuz odanın kapısını birinin çaldığını duydum, johnny hyungun bana seslendiğini de. hemen kalkıp üstümü başımı düzeltirken jenoya da panikle "kendine bi çeki düzen ver be!" diye bağırmıştım. ikimize daha dikkatli baktığımda benim üstümde çok bir şey olmasa da jenonun darmadağın olduğunu gördüm. jeno gömlek giydiğine pişman olmuş bir ifadeyle kahkaha atmak arasında gömleğini ilikliyordu. nasıl oluyor da durumu benden daha iyi kontrol edip beni ve üstümü çok dağıtmamıştı?? obviously dostum, o bana sakso çekmiş olsaydı herhalde kendine hakim olamayan o olurdu. sonuçta tahrik olup boşalmayan bendim burada. kesinlikle üstünün başının sorumlusu değildim. bir dakikadan fazla sürmeyen bu panik halimi "evet hyung, buyur?" diyerek geride bırakmıştım.

ilgi orospusu / nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin