(16092024)
zaten defalarca syledim ama hıkayeyı oncesınden bılenler ıcın bır kez de burada soylıyım t**il karakterini bu fanficten çıkararak yerıne baska birini yazarak devam edicem. karakterin kisiligi degismicek ismen baska biri olcak ama zaten cok sonraki bolumlerde gelcek yani.
(04072024)
umarim aranizda on sekiz yasindan kucukler veya hikayeyi kaldiramayacagini bile bile buraya gelenler yoktur
keyfime gorw koymadim o uyariyi tesekkur ederim
hesabim kapatildiktan sonra ustune bi de hikaye kaldirildigi icin hikayenin bolumlerini daha ozenle duzenleyip atacagim, okuduysaniz tekrar okumanizi istiyorum. muhtemelen neredeyse hıc degıstırmıcem bolumlerı okumanizi istiorum degıl de hatirlamaniz acisindan onerıyorum dıyım daha mantikli olur sanirim idk, sonucta karar sizin.
normalde huyum degildir fakat destek amacli bol bol yorum atarsaniz da sevinirim...yani artik bilmeyen kalmamistir ama eski hesabim kapatildi ustune bu fıc buraya tekrar yukledıgımde de kaldirildi falan bı suru sey
artik konusmak ıstemıorum asla bu konuyu sadece hesabşm kapatildiginda ficin kurtulmasini saglayan @doriangry idi ona cok ozel tesekkurlerımı sunuorum <3
iyi okumalar diliyorum
---
04122022
ship konusunda kararsizdim ama dedim ki lan benim hic toksik nomin ficim yok?? ve bolece biraz da @bunesikis sayesinde nomin yapiorum bu fici. hazi etiketlemisken gecmeden aldatan tarafin jeno olmasi konusunda karar kilmama yardim ettigi icin tsk ederim kendisine bu sayede yazacagim fic bambaska bir seye donustu.
aciklamada zaten yazio ve benim toksik iliski bagimlis oldugumu da biliosaniz tahmin ediosunuzdur ama onden bi uyarayim. fic tamamen ahlaksizlik uzerine kurulu, icinde aldatmasidir siddetidir var yani. angst degil ama kendimle ve bilincaltimla ilgil bircok seyi kabullendikten sonra ahlak degeri dusuk konular yazmayi, karakterler tiplemeyi cok sevmeye basladigimdan bu ficteki karakterlerin cogunu sevmeyeceksiniz. jaemin bile asiri toksik biri olck...
nomin bana asiri tatli b ship gibi gelio olsa da bole bis yapiom iste ben de biliom bole birileri olmadiklarini ama zevkli olacagini dusundugumden basliorum.
tiplemelerin gnluk hayata yakin kalmasi konusunda takintili oldgumu biliosunuzdur ama su an kimin umurundaki bu amk sikerleryani. billie eilish da sacimı yesilden baska bi seye boyamam diyip blonde oldu???
ilk defa haechani en az toksik karakter yapicam cok gerginim. (yapmadim)
eett toksik iliski sevenler ve eglenceli olur ya diye dusunenlerle bas basa kaldigimiza gore ii okumalaı
---
kafenin tuvaletine gelip ikinci kabine girmiştim. tuvalete neden gelinirse onu yapıyordum. benden hemen sonra birinin daha geldiğini fark ettim. sırayla tüm kabinlerin kapılarını çaldı ve benimki hariç hepsi boştu."haechan?" diye seslendiğinde gelenin jeno olduğunu anladım. o sırada pantolonumun fermuarını kapatıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilgi orospusu / nomin
Fanfickısacası, lee jeno tam bir ilgi orospusuydu. // nomin, markhyuck, jaeyong // (bunlar final shipler, is buraya gelene kadar cok olay ve karakter giriyor araya) !! toksik !! +18 [ şiddet, cinsel muhabbet ve şakalar, travmatize olmuş ve etik ahlakı d...