PAPATYALAR

203 23 12
                                    

Selammmm sekerlerim bu ne aktiflik dediğinizi duyar gibiyim sizi düşündüğüm için gelip yazmak istedim (asla internetim az kalmadı)  hikaye yazmama vesile olan illede Kiss Kiss diyen sahis (canım biricik arkadasim yazeeel") umarım begenirsin bunu

İYİ OKUMALARRRRRRR

*

Bazen derinlere gomdugumuz tozlu gerçekleri hatırlarız kabullenmek istemeyiz. Neden? Kabullenemedigimiz için mi? Yoksa o gerçeklerin bize zarar vericegini düşündüğümüz icin mi?

Peki ya goncanin derinlere gömdüğü gerçeği neydi? Atası dediği adamın atasi, anası dediğin kadının anası olmaması mı? Peki ya ona deliler gibi aşık olan Alaeddin..

*******************************************
Gonca yere çömelmiş bir şekilde düşüncelere dalmıştı yapamazdi Alaeddin ile olamazdı.. yada olabilir miydi ki? Ama o zaman Bala anasının yüzüne nasıl bakıcaktı?

Bala, önce hanemize kızımız olarak geldin  sonra oğlumu baştan çıkardın demez miydi? Ahali de aynı şeyi düşünür müydü?

Ama ya Alaeddinin yüreği, sevdası, ne edecekti yapmak yada yapmamak

"Gonca" Alaeddinin sesi goncayı düşüncelerinden çekip çıkarmıştı

"Hı" dedi gonca ayaklanarak

"Bilirim zordur hatta sana imkansiz gelir amma sende benimle olursan, biz dünyayı yerle yeksan edebilecek kuvvete sahip olabiliriz."

"Korkarım, Alaeddin çok korkarım. Ama senide isterim. Seninle birlikte uyumak, uyanmak, nefes almak, senin olduğun heryerde bende olmak isterim hem sevdamı yüreğime gömmek istemem"

"Sever misin beni essahtan?"

"Severim, Hemi yıllardır cok severim"

Alaeddin dayanamamıs goncaya sarılmıştı ilk kez kokusunu doyasıya içine çekmiş huzur bulmustu. Neden şuan zaman durmuyordu keske dursada Alaeddin sevdigiceginin kokusunu doyasıya içine çekse.

"Peki bu yerdeki Papatyalar? Neden papatya alaeddin gül, menekse, lale, varken?

Merak ediyordu gonca acaba bu papatyaların altında ne vardı yıllardır sevdiği adamın öylesine böyle birşey yapacağını tabiki düşünmüyordu. Nede olsa cümle aleme keskin zekası ile nam salmıştı Alaeddin

"Eh bende deminden beri beklerim benim meraklı ay yüzlü sevgilim ne zaman sual edecek deyu."

"Alaeddin yoksa eskiden fingirdestigin hatun papatyayı seviyor diye mi papatyayi seçtin!? Vallahi Alaeddin elimden kurtulamazsın beni sevdiğini söylüyorsun ama hala onu düşünüyorsun gidiyorum ben"

Alaeddini goncanın kolundan tuttuğu gibi kendine çekti simdi nefesleri birbirine değiyordu. Göz göze nefes nefese...

"Gonca cok güzelsin"

Diyerek yapıştı dudaklarına ortam, bundan sonrası, biri görür mü? Hiç umrunda değildi

Kötü olmuştu dudakları kavuşmuştu ama karşılık vericek miydi gonca?  Alaeddin tam ümidini kesmis yaptığı şeyden utanıp geri çekilirken bu sefer gonca yapıştı dudaklarına..

Ama yaptıkları şey yanlıştı zinaydı dudaklar birbirinden ayrılmıştı artık

"Eh önce soruna yanıt vereyim goncacım bilir olman lazım ki benim daha önce hiçbir hatunla munasebetim olmadı hem ben hatunlarla konuşmayı sevmem

"Ne o alaeddin simdi de erkek olarak mı görüyorsun beni?!"

"Hayır gonca gülüm sen ayrısın farklısın sen benimsin bunu bilmiyor musun?

"Ay bak ağzın iyi laf yapıyor ha"

"Papatya seni bana hatırlatan tek sey beyaz yaprakları bana ay yüzünü sarı tomurcuguda yıllar evvel seni ilk gördüğümde üstünde olan sarı entariyi hatırlatıyor"

"Alaeddinn.."

"Goncaa.."

*******************************************

BEN ÖYLE GÖRMÜYORUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin