1/Geri Döndüm

3 1 0
                                    

Ayaklarım yerle temas ettiğinde esnemiştim, saat Türkiye 'de gece 02.00 gösteriyordu. uzun zamandır kendi ülkeme gelmemiştim. Garip hissediyordum ama mutluydum.Bu arada ben Mavi Asi Kara 6 yıldır İtalya'daydım .  Bugün ise doğum günümdü yani  16 Ağustostaydık,   doğum günü kutlamayı pek sevmezdim. Sonuçta herkes sevecek diye bir şey yok.

Uçaktan yeni indiğimden yorgun ve uykuluydum, hava alanından bir an önce çıkmak istiyordum.Taksi bulmam lazımdı çünkü arabam maalesef ki arıza yapmıştı zaten bizde şans olsa çölde kutup ayısı si. neyse.

Gözlerimi etrafta gezdirirken beklemekten sıkılmıştım.Yeterine yorgun değilmişim gibi birde burada bekliyordum. Yapacak bir şey yoktu Oğuzu aramam gerekiyordu. 

..................................................................(yarım saat sonra)...........................................................

Oğuz şerefsizi telefonunu açmamıştı. Ve ben şansa bir  taksi bulmuştum evimin önüne geldiğimde derin bir nefes verip parayı ödeyip arabadan indim .  Evde Oğuz'un olması gerekiyordu ancak evde kimse yoktu valizimi eve alıp ayakkabılarımı çıkardım . Önceliğim duş almaktı . duştan çıktıktan sonra şort giyip üzerine ince kısa kollu pijamamı giydim yatmaya hazırdım artık sadece uyumak ve yarın adliyede ne yapacağımı düşünmek istiyordum.


yazardan yani benden devammm

Mavi uykuya daldıktan 2 saat sonra Oğuz eve gelmişti .  Dışarıda bu saate kadar  naptığı bilinmezdi neyse ki Mavi onun çıkardığı seslerden uyanmamıştı keza Mavi uyanırsa Oğuzu bir güzel döverdi onu uyandırdığı için.


saat 5 e gelirken Mavi uyanmıştı,Oğuz'un evde olduğunu görünce rahatlamıştı sahi 6 yıldır görmediği sadece telefondan saatlerce konuştuğu  manevi kardeşini özlemişti. Kim kardeşim dediği insanı özlemezdi . 

Mavi gelince kendini duşa attığımdan tekrar duşa girmemişti sadece bakımını yapıp evin bahçesine çıkmıştı fazla kaslı biri  değildi Mavi kıvrak beli,bembeyaz teniyle erkek güzeli denilenlerdendi.  Bazı gerçekleri öğrenmesiyle geri dönmüştü madem bir oyun oynanıyordu Mavi bu oyunu en güzel şekilde oynayacaktı .

Mavi ısındıktan sonra esneme hareketlerini tamamlamış ve Oğuz'un odasına ilerliyordu dolaptan su dolu sürahiyide yanına almıştı. Oğuzu bir kaç kez dürtmüştü Oğuz mırıldanarak gitmesini söylerken Mavi hiç acımadan sürahiyi Oğuz'un kafasına boşaltmıştı.

ASİ MAVİ KARA'DAN

senin azına sıçayım mavi seni itinayla döveyim mavi diye diye bana saydıran kardeşimi umursamadan kafasına yapıştırmıştım pezevenk hem telefonumu açmayacak hem de gecenin köründe gelecekti yok öyle bir dünya.

saate baktığımda yavaştan hazırlanmam gerektiğini anlamıştım . odama doğru ilerlerken bir ayı saldırısına uğramam ile yere düşmüştüm 

bilin bakalım bu ayı kim tabi ki de oğuz 

oğuz belani seviyim senin mal herif at ağızlı göt  diye saydırma sırası bana geçmişti aradan 10-15 dk geçtikten sonra oğuz bana elini uzatıp kalkamama yardım etmişti. sonra ikimizde birbirimize sımsıkı sarıldık gerçekten özlemiştim onu.









selamlarrrr biliyorum uzun zamandır yoktum neler yaşadım tahmin bile edemezsinizz

ama hepinizi özledimm


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gerçekler Acı VerirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin