Hayalet okuyucular okuyorsunuz ama yıldızlamıyorsunuz olmuyor böyle
namjoon: jin müsaitmisin
jin: sayılır
birşey mi oldunamjoon: müsait değilsen
önemli değiljin: söyle namjoon
müsaitim şimdinamjoon: şeyy benim
odamın ışığı patladıda
değiştiremedim
yardım edermisinjin: geliyorum beş dakikaya
dikkat et elleme hiç birşeyinamjoon: tamam
çabuk gel lütfen--------------------------------------
Namjoon
Şuan jin geliyordu ve nedense heycanlıydım hoseok bir plan yapmıştı ve ben ona uymaya karar vermiştim sonuçları ne olacak çok merak ediyordum.
Odamın ışığı kaç haftadan beri çalışmıyordu ve bu benim için bir avantaj olmuştu bu sayede jinle daha fazla yakınlaşabilirdik bence üzerime biraz kısa bir şort ve uzun bir tişört giymiştim aslında utanırdım ama hoseok bunun gerekli olduğunu söylemişti bende sorgulamadan kabul etmiştim çünkü jine aşık olmuştum bir anda gözüme o kadar çekici gelmiştiki kendimi onu geceleri düşünerek bulmuştum.
Kapının zili çalmasıyla son kez üstümü düzeltmiş ve koşarak kapıyı açmaya gitmiştim yine her zamanki gibi haliyle beni karşılamıştı yakışıklı ve ilgi çekici ona bakmayı kesip içeriye davet ederken onunda bana baktığını gözden kaçırmamıştım aşık mı oldu acaba.
" odan ne tarafta " ne hemen yapıp gidicekmiydi hayır izin vermem " biraz oturmaz mısın " " gece yarısı gösterimiz var ona gitmem lazım " diyince üzülmüştüm ben daha fazla zaman geçiririz zannetmiştim " peki göstereyim sana " demiş ve önden gitmiştim modum düşmüştü ben böyle hayal etmemiştim kapıyı açıp karanlık odaya girmiştik " ne zamandır böyle" " oldu baya " " nasıl durdun böyle " " gece lambamla " " neden kısa cevaplar veriyorsun bir kaç dakika önce mutluydun" şimdi ben nasıl söyleyeyim seni ayartmaya çalıştığımı " yok birşey " " peki konusmayaksın sen yeni ampulü getirde değiştireyim " diyince kafamla onaylamış ve ilk önce çıkması için sandalye sonrada ampulü getirip vermiştim o takarken bende yatağıma oturmuş onu izliyordum.
İşi bitirip inerken bir anda sandalyenin bacağı kopmuş ve yere düşmüştü çığlık atıp yanına gidince gözleri kapalı yatıyordu bir şey oldu diye korkarken ağlamaya başlamıştım ben ağlarken gözlerini açıp bana bakmaya başlamıştı " namjoon ağlama" " ama canın yandı " " önemli bir şey yok" " bir yerin acıyor mu " diyince ayağını tutmuştu kırılmıştı kesin kısa bir küfür edip yerinde doğrulmayı denemiş ama acısından yapamamıştı " sanırım bacağımı incittim " diyince daha çok ağlamaya başlamıştı " benim yüzümden oldu özür dilerim" " senin suçun yok namjoon nerden bileceksin kırılacağını " " ama benim yüzümden canın yandı " " namjoon yapma hadi yardım et bana kalkayım ayağa " diyince kolunun altına girmiş zorla ayağa kaldırıp yatağımın üstüne oturtmuştum sonra mutfağa gidip buz torbası alıp bacağına koymuştum.
Gecenin sonunda jin ağrıdan duramayınca hastaneye gitmiştik ve ayağını alçıya almışlardı onun gösteri iptal olmuş çok üzülmüştüm ve içimden hoseoka bir güzel sövmüştüm çünkü jini bana aşık edecektik ama hastanelik olmuştu.
HELLOOO
BEN ÇOK BEĞENDİM BU BÖLÜMÜ
NOLACAK ŞİMDİ JİNE
YORUM BEKLİYORUMM