hayalet okuyucular neden oy vermiyorsunuz
Namjoon
Şuan ne mi yapıyordum alt kata inip nasıl olduğunu anlamadığım kargomu almaya gidiyordum ama utanıyordumda çünkü o kadar saçmalamıştım ki ilk önce yönelimi mi söylemiştim korktuğum gibi bir tepki vermemişti sonrada kargomu açmıştı ne kadar dışarı da giyinmesemde evde tek başıma olunca giyinmekten hoşlandığım feminen kıyafetlerim vardı arkadaşlarım bildiğinden de sıkıntı etmiyordum ama daha yeni yeni bir birimizi tanıma başlamışken hata üstüne hata yapmam benim salaklığımdı.
Üstüme bile dikkat etmeden aşağıya inip kapısını çalmıştım aradan biraz zaman geçince üstünde önlüğüyle kapıyı açmıştı önlüklü haline bile yükselmem normalmiydi kendimi toplayıp yüzüne bakmıştım " alabilir miyim" " neyi" diyince ciddimisin diye bir bakış atmıştım " kargomu sendeye hani" diyince aklına yeni gelmiş gibi beni onaylamıştı " içeriye geç istersen yemek yapıyordum beraber yeriz sonrada kargonu alırsın " beni eve atmaya mı çalışıyordu bu saçmala namjoon nazik bir teklif sunmuştu bana ama hayla bir çekingenliğim vardı daha fazla düşünürsem kargoyu bile boşverip kaçacaktım bu yüzden kafamla onaylayıp içeriye geçmiştim.
Benim koltuğa oturmamı söyleyip kendi mutfağa gitmişti ama tek başıma sıkılırdım ki ben yanına doğru gidecekken koltuğun üstünde yumak şeklinde olmuş gri bir tavşan görmüştüm ama bu çok şirindi yavaşça yanına yaklaşınca uyanmıştı elimi uzatınca koklayıp ayaklanmıştı bir an kaçıp gideceğini düşünmüştüm ama kucağıma gelip uykusuna devam etmesini beklemiyordum çok şirin olduğunu söylemişmiydim.
Ben öylece kucağımda tavşanla beklerken jin yanıma gelmiş ve gülmeye basmıştı " neden gülüyorsa ya " " kookie ilk defa bir misafire böyle davranıyor seni sevmiş olmalı" diyince utanıp kafamı eğip tavşana bakmıştım neden böyle oldu ya " adı kookie mi ne kadar tatlı " " öyledir bir yıldır benimle annesi ölünce tek kaldı " " ah öylemi üzüldüm ama çok sevimli bir tavşan bende istiyorum ama bakamam diye alamıyorum " " istediğin zaman gelip sevebilirsin " diyince yanıma gelmiş ve kookieyi sevmeye başlamıştı o öylece yanımda otururken bende yüzünü incelemeye başlamıştım çok yakışıklı bir yüzü vardı herkesi kendine hayran bırakıyordu ona öyle odaklanmıştım ki eli ilk önce saçlarıma gelmiş ve kulağımın arkasına yerleştirmişti sonra eliyle yanağımı okşamış ve öpücük kondurmuştu " çok sevimliydin dayanamadım " diyince bende ipler kopmuştu neden kalbim bu kadar hızlı atıyordu ölüyor muydum yoksa " teşekkür ederim " diyince anlamıştım gerçekten ölüyordum galiba çünkü başka açıklaması olamazdı.
Garip bir ortamın içinde kalmıştık ve benim utandığımı anlayınca ayaklanıp " hadi yemek yiyelim" diyip mutfağa gitmişti bende kookieyi kucağımdan indirip kafasına öpücük kondurup kalbimi tutarak mutfağa gidiyordum.
Bugün daha fazla utanmadan günü bitirmek istiyordum çünkü beni ona doğru çeken bir şeyler vardı her ne kadar inkar etsemde.
HELLOOO
AYYY ÇOK GÜZEL OLDU BU BÖLÜM
SİZCE NASILDI
NAMJOONUN O MÜTHİŞ TAKIMI