Herkese selammm
İlk defa bu tarz bir kitap yazıyorum umarım beğenirsiniz.
Hatalarım olabilir çok takılmayın aşklarım.
Gerçeklikle hiç bir ilgisi yoktur!(ksjsksksks)
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
seviyorum sizi😽
゚+o。◈。o+゚+o。◈。o+゚+o。◈。o+゚+o。◈。o+
Mert Güneş: Daha küçük yaştayken babası bir çatışmada öldü annesi de onu terk etti. Amcası Sadi Hüdayi'nin yanında büyüdü. Dedesi ölünce mafyaların başına geçti. 23 yaşında şu ana kadar hiç sevgilisi olmadı.
Mina Alkanlı: 6 yaşındayken annesi ve babası boşandı. Annesi daha sonra Mina'nın ikizi Mira'nın yaşadığına dair bir telefon aldı. Levent Mira'yı bırakmak istemedi zamanla aralarında bir aşk doğdu ve evlendiler. Küçükken hep okula gitmek istiyordu. okula gittikten sonra anladı ki okul sıkıcı bir yer. 19 yaşında bi an önce okul bitsin istiyor. Şu ana kadar bir sevgilisi olmadı. İkizi Mira ile çok iyi anlaşıyor.
Meryem Alkanlı: Naim ile boşandıktan sonra ilk doğan kızının yaşadığını öğrendi. Kızını geri istedi ama Levent kızını vermek istemedi. Anlaşma yaptılar. Levent babası Suavi beye bakarsa kızını görebileceğini söyledi. Mecbur kabul etti. Zamanla gidip gelmesiyle Levent Meryeme aşık oldu. Meryemde ona aşık oldu ve evlendiler. Evlendiklerinde Mina 7 yaşındaydı.
Levent alkanlı: Psikiyatrist aynı zamanda beyin doktoru. Çok zengin Her zaman kızlarının iyiliğini ister. Mira'yı hastanede bulduktan 2 yıl sonra Beste öldürüldü. Bi daha aşık olup evlenmek istemiyordu ama meryem karşısına çıkınca aşık oldu sonra evlendi şuan çok mutlular.
Mira Alkanlı: Mina'nın ikizi. Mina'ya şakalar yapmayı çok sever. Can ile sevgili çok iyi anlaşıyorlar.
Sadi Hüdayi Güneş: Mert'in amcası. Abisi öldükten sonra yengesini ve yeğenini yanına aldı ancak yengesi kocası öldü diye intihar etti ve bunu Mert'e söylerken kaçtı dedi. Mert'i oğlu gibi sever kollar. Mafya (onda onluk amca ha)
Hasna Güneş: Sadi'nin eşi Mert'i sever sayar oğlu gibi bakar. Arada Mert'i ne zaman evleneceksin diye darlar.
Feyza Güneş: Mert'in kuzeni. Mert'e aşık. Mert diye ölüp bitiyor. Mert'e hep yapışıyor. Arada annesini Mert'le evlendir beni diye darlıyor.
Naim Tezel: Meryem'le boşandıktan sonra Nadire ile evlendi efe diye bir çocuğu oldu.
Arif: Sadi Hüdayi'nin sağ kolu çok sever Sadi Hüdayi. Birgül ile evli.
Bahadır: Mert'in sağ kolu. Çok sever Mert'i bi ara Arif, Bahadır'ın Mert'e aşık olduğundan şüphelendi. O derece seviyor.
。o♡o。+。o♡o。+。o♡o。+。o♡o。+。o♡o。+
Nasıl buldunuz
Yorumlarda belirtmeyi unutmayın
Hayal gücüme bağlı artık olaylar falan nasıl gelişirse.
Öpüldünüz😽😽😽
390 kelime ne kadar az
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ AŞK
FanfictionArif ve bahadır AHKANLI'ların kızı Mina'yı kaçırmaları gerekirken yanlışlıkla ALKANLI'ların kızı Mina'yı kaçırırlar. Ve bunun sonucunda büyük bir aşk başlar. Mafya içeriklidir! İlk defa böyle bir kitap yazıyorum. Kitap ismi değişebilir. Linçlemeyin💕