Selamün Hellooo
Sonunda 1. Bölümü yazmaya karar verdim😎
Önceki bölümde söylemeyi unutmuşum Mert dokunmayla ilgili bi sorunu yok ve kapalı olan herkes açık
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız😽
⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰
Yazar'dan
Bahadır: Arif abi eminsin dimi doğru kız olduğuna?
Arif: Yav kaç defa diyeceğim bahadır? Mert bey demedi mi Fırat Alkanlı'nın kızı Mina Alkanlı'yı kaçırın diye.
Bahadır: Dedi demesine de
Arif: Eee o zaman kaçırıyoruz kızı. Eter hazır dimi dök bakalım şu beze
Bahadır Arifin verdiği bezin her tarafına yedirerek eter döküp tekrar Arif'e uzattı.
Arif: Oğlum olmadı öyle ya elime falan da dök olmadı kızı kaçırdıktan sonra da kızın üzerine dökelim ha ne dersin iyi fikir değil mi?
Bahadır: Yav abi ne abarttın Allah aşkına. Kız yolda falan uyanır diye fazla koydum
Arif: Neyse kız çıkıyor hadi sür sür arabayı.
Arif ve bahadır Mina kütüphaneden çıktıktan sonra arabayı sürmeye başladılar.
Arif: Ya bahadır ben bir şey merak ettim.
Bahadır: Neyi merak ettin abi?
Arif: Mert bey İngiltere'den ne zaman dönecek biliyor musun?
Bahadır: 2 gün sonra dönecek abi neden sordun?
Arif: Hiç merak ettim. Hadi sağ çek hazır kimseler yokken kaçıralım.
Bahadır arabayı Mina'nın yanında durdurup arabadan uzanarak bezi Mina'nın ağzına tuttu.
Mina her ne kadar direnmeye çalışsada başarılı olamayıp bayıldı.
Mina'yı hızlı bir şekilde arabaya alıp depoya sürmeye başladılar.
*☼*―――――*☼*―――――
Alkanlı'ların evi sabah Saat 7-8 civarı
Mina: Anne hadi ben çıkıyorum. Bugün eve geç gelebilirim.
Meryem: Nedenmiş o bakim
Mina: Okuldan saat 5te çıkıyoruz ordan kütüphaneye uğrayacağım ordan da saat 6-7 gibi çıkarım 8 de evde olurum.
Meryem, Mina'nın söylediklerine başını sallayıp onayladı.
Meryem: Aman kızım kendine dikkat et. Malum dışarısı sapık dolu.
Mina: Tamam anne kendime dikkat ederim hadi öptüm.
Mina evden çıkıp okula gitti.
◕~ ◕~ ◕~ ◕~ ◕~
Ariflerin mekanında
Arif: Alo, efendim Mert bey?
Mert: Arif Fırat Ahkanlının kızı Mina Ahkanlıyı kaçırın.
Arif: Söylemesi bana düşmez ama neden kaçırıyoruz?
Mert: Fırat borcunu ödemedi biliyorsun onun kızı onun için her şeydir. Eğer kızı kaçırırsak borcunu öder. Zaten kızı 1 hafta tutacağız. Bende 2 gün sonra dönüyorum zaten.
Arif: Peki Mert bey nasıl isterseniz öyle olsun.
Mert Arif'in suratına telefonu kapatır.
Arif: Bahadır kalk işimiz var.
Bahadır: Ne işi abi?
Arif: Fırat'ın kızı Minayı kaçıracağız hadi sen kızı görmüştün değil mi?
Bahadır: Hayır görmedim.
Bahadır konuştuktan sonra arif derin bir nefes alıp bilgisayara oturup Mina'yı araştırmaya başladı.
Kısa bir süre sonra Mina'yı buldu. Ama bir sıkıntı vardı. Arif Mert ile konuşurken Ahkanlı olarak değilde Alkanlı olarak duymuştu. Ve şimdi de Arif sayesin de bir aşk başlamış oldu.
Tadammm yeni bölümle karşınızdayım.
Nasıl olmuş?
Yorum bırakın
Seviyorum sizi😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ AŞK
FanficArif ve bahadır AHKANLI'ların kızı Mina'yı kaçırmaları gerekirken yanlışlıkla ALKANLI'ların kızı Mina'yı kaçırırlar. Ve bunun sonucunda büyük bir aşk başlar. Mafya içeriklidir! İlk defa böyle bir kitap yazıyorum. Kitap ismi değişebilir. Linçlemeyin💕