" Aku akan mendapatkan badan mu lee taeyong. "
Taeyong menoleh ke belakang dan ia berfikir bayangan itu cumalah hayalan dia sendiri tapi malangnya tidak, bayangan itu masih berdiri di hadapannya dengan senyuman jahatnya itu.
Tangan taeyong mengigil,mata nya masih terbeliak luas,satu badannya tidak mampu bergerak seolah-olah ada sesuatu yang menahannya untuk pergi.
Jaehyun: *knock knock* Hyung? Apa kamu masih di dalam?....kita udah mau training ni.
Taeyong sama sekali tidak mendengar apa apa bahkan jaehyun mengentuk pintu itu banyak kali juga dia tidak akan dengar,karena taeyong lagi ketakutan sama sesuatu.
Dark taeyong: Aku harus mendapatkan badan mu secepat mungkin lee taeyong...
Taeyong;ti...tidak akan aku memberikan badanku kepadamu..
Dark taeyong: ohh really?? *Smirk* how about....Tiba tiba bayangan itu menarik tangan taeyong sepantas kilat dan tanpa sedari taeyong tangannya udah di pegang oleh bayangan itu. Tidak sempat ia menarik tangan itu,ada sesuatu aura mengalir ke tangan nya.
Selepas bayangan itu berjaya masuki dalam badan taeyong,mata taeyong tiba tiba hitam sepenuhnya bahkan badan taeyong terapung setelah bayangan itu berjaya masukJaehyun; Hyung???
Ten:jae? Apa taeyong masih tidak keluar??
Jaehyun:*look at ten* nggak dan aku tiba tiba rasa tidak enak ten..
Ten:ayo kita masuk..
Jaehyun:*nod*hmmJaehyun membuka pintu toilet itu dan pertama sekali jaehyun terkejut melihat satu badan taeyong bergegar seolah taeyong kena kejutan elektrik.
Jaehyun:Hyung!!!
Jaehyun berlari ke arahnya dan sampai saja jaehyun ke arah taeyong,badan taeyong udah tidak bergegar dan malah taeyong serta merta pingsan di bahunya jaehyun.
Ten;omg taeyong?!!
Jaehyun:ten call ambulance right now!!!
Ten:*nod*Ten lalu pergi mencari telephone nya dan lalu menelefon ambulance secepat mungkin.
Sampai saja di rumah sakit, taeyong terus di masukin icu dan dalam beberapa minit kemudian doctor keluar dari bilik ICU itu dan ia pergi ke arah member member taeyong.