Sabah uyandığımda Taehyung siktirip gitmişti, bende çok takmadım ve koşarak hazırlanıp çıktım. Eşyalarımı masaya bıraktım ve sigara yakmak için balkona adımladım, "Jennie nereye?" dedi adını sürekli unuttuğum kız.
"Hava alacağım" dedim gülerek, "Sehun seni çağırıyor" dedi ve yönümü değiştirdim. Odasına adımladım ve kapıyı çaldım, "Beni çağırmışsınız?" dedim karşısına oturarak. "Evet Jennie çalışma planını inceledin değil mi?" dedi gülerek, "Evet inceledim" diye mırıldandım. "Evet seni baş yönetici yaptım ve bundan eminim fakat bir değişiklik oldu" dedi ve beni korku kapladı.
"Taehyung şirkete ortak olma kararı aldı o yüzden bu defile de onunla çalışmanı istiyorum" dedi beni izleyerek, "Siz nasıl isterseniz" diye mırıldandım. Karşı çıkamazdım çünkü param artacaktı, "Güzel sevindim" diye konuşarak ayaklandı. Odadan ayrıldım ve kızların yanlarına gittim, günün planının üstünden geçtik.
Öğle arasında kızlarla buluşma ayarlamıştık, koşarak asansöre gittim. Kapı açılınca Taehyung ile bakıştım, biraz stres olsam da içeriye girdim. "Dün akşam için kusura bakma" dedi mırıldanarak, "Sorun yok" dedim mal gibi bakarak. "Bir daha olmaz" dedi sertçe konuşarak, "Sevindim" dedim sahteden sırıtarak.
"Yarın akşam yemek yiyelim mi?" dedi beni keserek, "Kulağa güzel geldi" dedim ve kendimi asansörden dışarıya attım. Ne saçmalıyordum? neden kabul etmiştim amına koyayım!?
Söylenerek ilk taksiye bindim ve kafeye gidene kadar kendimi sorguladım, sinirle kafeye girdim. "Jennie!" diye cırlayan Lisa ile bakıştım, "Efendim?" dedim mırıldanarak. "Harika bir haberim var!" dedi gülerek, "Lisa futbolcu manita yapmış yarın maça gidiyoruz!" dedi Chaeyoung gülerek.
"Sonunda be amına!" dedi Jisoo anırarak, "Kafamız dağılır" dedim mırıldanarak. "Sana ne oldu?" dedi Jisoo beni keserek, "Yarın akşam Taehyung ile yemeğe gidiyorum" dedi ve hepsi şoka girdi. "Sikici çocuk Taehyung?" dedi Lisa emin olmak için, "Seni beş kişiyle aldatan Taehyung?" dedi Jisoo saçını düzelterek.
"Amcık Taehyung!" diye cırlayınca herkes bize baktı, "Tamam susun" dedim utanarak. "Aman sikerler git işte en azından tanıdık kanka!" dedi Lisa ardından, "Ne yapacağımı bilmiyorum" dedim sinirlenerek. "En güzel elbiseni giyeceksin gidip yemek yiyeceksin!" dedi Chaeyoung gülerek.
"Hem ona ne kaybettiğini göster!" dedi Lisa gülerek, "Haklısın ona ümit verip göt gibi bırakabilirim" dedim sırıtarak. "Çok mantıklı geldi!" dedi Jisoo ve hepimiz çak işareti yaptık. Yemek söyledikten sonra Chaeyoung konuşmaya başladı, "Bir kaç akşamdır bir çocouk geliyor oraya tamam mı? neyse işte konuşmaya başladık biz" dedi yemeği ağızına tıkarak.
"Çocuk bana dedi ki yanakların çok kilolu!" dedi Chaeyoung hepimiz şokla, "Aaa" diye bağırdık. "Orospu!" dedi Lisa içki içerek, "Bu erkeklerin neden kadın bedenleri üstünde hep yorumları var?" dedi Jisoo sinirle. "Çünkü kendileri ile barışık değiller hayatım! anca bizi eleştiriyorlar!" dedim ona bakarak.
"Sinirim oldum piçe!" dedi Chaeyoung kocaman bir lokma daha alarak, "Erkekler böyle eleştirileri yapacak götü nereden buluyor amına? Siz kimsiniz?" dedi Lisa gülerek. "Aman siktir et et erkekler böyledir kullan gitsin" dedim kızları güldürerek, "Sen küçük pipiliği çocuğu ne yaptın?" dedi Lisa merakla.
"Evet hala beraberiz" dedi Jisoo üzüntüyle, "Hani ayrılmıştın?" dedim bende şokla. "Galiba hoşlandım" dedi yüzünü buruşturarak, "Hoşlandın mı? küçük siki var Jisoo!" dedi Lisa gülerek. "Her şey seks mi amına hoşlandıysan ne güzel!" dedi Chaeyoung ona destek çıkarak, "Çocuk nerede tipini görseydik bari!" dedim bende ona bakarak.
"Birazdan gelecek" dedi gülerek, biraz daha dalga geçtikten sonra Jisoo kalkıp dışarıdaki uzun boylu sarışın adamın yanına gitti, "Hoşmuş" dedi Lisa gülerek. "Hoş olsa ne amına" dedim ona bakarak, "Bir sigara içelim" dedi Chaeyoung ve paraları ödeyip çıktık.
Sokağın kenarında oturduk ve sigara içtik, "Yarın ki maçta güzel giyinin!" dedi Lisa sigarasını söndürerek. "Bir ara alışveriş patlatalım" dedi Chaeyoung, saate baktım ve üstümü düzelttim. "Kızlar ben kaçıyorum akşama bir şeyler yapalım" dedi mırıldanarak. "Seulgi bahçesinde kokteyl partisi veriyormuş" dedi Chaeyoung, "Oraya gideriz" dedim ve koşarak uzaklaştım.
İki arka sokaktaydı, mağaza girince kızlardan biri yanıma geldi. Kıyafetleri gördükten sonra kimlerin giyeceğine baktım, güzel modeller vardı. Bu akşam ki kokteyl partisinde de reklam yapabilirdim, arka tarafı güzel ayarlamam gerekiyordu. Kızlar yürürken Taehyung fotoğraf çekecekti, ajandama bakınca yarın kıyafet provası olduğunu gördüm.
Mağazadaki kadın bana bir şeyler anlatırken karşıdaki mavi çantayı kesiyordum, maaşım yeni yatmıştı alırsam donsuz gezmek zorundaydım. Hızla mağazadan çıkıp iş yerine gittim, yukarıya çıkıp kızların anlattıklarını dinledim. Ajandamı düzenledikten sonra hızla evime yol aldım, gitmemize bir saat falan vardı kahve yaptım ve dergileri incelemeye başladım.
Maaşımın yükselmesi demek benim daha da güzel çalışmam gerektiği anlamına geliyordu, her şeyin sebebi kredi çekip aldığım kıyafetlerimdi. Kızlar gruba güzel giyinin falan yazmıştı her halde kesilecek birileri de vardı, dolabıma gittim ve mavi saten elbisemi giydim. Koyu mavi olduğu için güzeldi, takılarımı taktım ve makyajımı yaptım. Saçlarımı düzleştirdim ve çantamı aldım, Jisoo'nun durumu biraz daha iyi olduğu için arabası vardı o yüzden bizi o alacaktı.
Kısa topuklularımı giydim ve aşağı indim, kızlar gelene kadar sigara yaktım. Onların gelince söndürdüm ve ön koltuğa bindim, "Olmuş mu?" dedim onlara bakarak. "Harikasın" dedi Jisoo gülerek, "Seulgi kaşarı olay çıkarmasın" dedi Chaeyoung gülerek. "Ne olayı çıkartacak be!?" dedi Lisa sinirle.
Seulgi'nin her olayın da bir kavga çıkardı, "Aman siktir edin izleriz" dedi Jisoo gülerek. Jisoo park edince indik ve eve girdik, Seulgi ile sahteden selamlaştık ve bahçeye adımladık. İçeriye girdiğim gibi gördüğüm Taehyung ile göte döndüm.
"Hay anasını siktiğimin çocuğu" dedi Lisa koluma girerek, "Yakışıklı olmuş kız bu sen eve at bunu" dedi Chaeyoung arkadan beni güldürerek. "Patladım" dedi Jisoo mırıldanarak, köşedeki masada dikildik. Beleş içkileri içerken mutluydum, "Selam hanımlar" dedi Jungkook dibimize gelerek.
"Senin hala konuşmaya halin var mı lan?" dedi Jisoo onu keserek, "Ne sandın ablacım ben pes etmem" dedi Jungkook gülerek. "Kızlar olunca pes etmezsin tabii" dedi Chaeyoung sinirle, "Öyle demeyelim de hanımefendi" dedi Jungkook gülerek. "Siktirip gitsene sen Jeon" dedim ona mal mal bakarak. "Yenge kızdı gitsem iyi" dedi ve sinirlendim, "Uza lan ne yengesi piç!" dedim onu ittirerek.
"Biraz haklı" dedi Lisa gülerek, "Seni sikerim" dedim gülerek. Kimseye bulaşmadan bir şeyler içip evlerimize dağıldık, sadece uyumak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex And The City/ taennie
FanfictionVogue dergisinde editörlük yapan Jennie orada kendisini beş kişi ile aldatan eski sevgilisi Taehyung ile karşılaşır, Taehyung zamanında asosyal bir ergen iken zorba Jennie ile ortamlara girer ve Jennie'yi yüz üstü bırakır. Aradan geçen dokuz sene so...