1¹ Eski defter

62 5 1
                                    

Merhaba dostlarım!

Yaz geldi bana yeni kurgu perileri geldi.

Çok severek yazacağım bir hikaye olacaktır kesin.

Bol entiraka, kaos, kavga, kargaşa, şantaj montaj bizi bekliyor.

Yazım hataları olabilir rahatsız olan varsa okumasın rica ederim.

KİTAPTA BAZI BÖLÜMLER +18 OLACAKTIR.BUNDAN RAHATSIZ OLACAK OKUYUCULAR LÜTFEN KENDİNİZİ RAHATSIZ ETMEYİN 🩷

O zaman keyifli okumalar
bademlerime 💚

O zaman keyifli okumalar bademlerime 💚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🫠

Bazı olaylar insanlara sağalmaz yaralar verir.Bazı sözler kalbimizi parçalar ama o kalp yine de atmaya devam eder..

Hayat umut doludur diye hep bir umut vardı içimde.Çiçekten bir umut..

Küllü için su kabına su koyup bahçeden dışarıya doğru çıktım.Dilan gözündeki güneş gözlüğünü çıkarıp "Hele şükür İzem!" diye anında isyan etti.Onu yumşatmak adına yanağından makas alıp gülümsedim.

Hava kararmaya başlamıştı.Elimdeki çiçekleri dikkatlice kavrayıp ezilmemesi için özen gösterdim "Bence artık onu ziyaret etmelisin.Aylar oldu bir kere bile uğramadın o günden sonra" Dilan beklentiyle bana baktığında "Yüzüm yok" dedim kısaca.

"Aa! Saçmalıyorsun ama artık! Sen durdura bilseydin o herifi zaten bunu canın pahasına yapardın" çiçekleri karşıdakı adama doğru uzattıp gereken bir kaç şey söyledim.Adam çiçekleride alıp arabaya bindikten sonra Dilan kolumu kavrayıp beni kendine taraf çevirdi.

"İzem annen seni çok merak ediyor en azından onunla.." daha fazla tahamül edemeden "Yeter Dilan, kalbini kırmak istemiyorum ama benden hiçbir şey yapmamışım gibi suçsuzmuşum gibi annemin kardeşimin karşısına çıkmayı bekleme.Herkes yaptığı şeyin bedelini öder tıpkı benim ödediğim bedel gibi" diyerek onun konuşmasını engelledim.

Bir anda yüksek sesle kahkaha atıp elini yüzüne kapattı "Delireceğim! Bedel diyor hâlâ.Sen farkında değilsin ama Akın seni bulduğunda sana daha büyük bir bedel ödetecektir emin ol."

Akın Saner.

Bazen korkulu bir rüya gibi gelirken bazense fazlasıyla güzel bir hayal gibi geliyordu.

Hayatımızı cehenneme çevirmeden önce tabi.Artık gözümde sadece hayalkırıklığından ibaretti..

"Ondan korkmuyorum" Dilan elini yüzünden çekip bana ters ters baktı "Korkmuyorsun evet ama karşısına da çıkmıyorsun herifin!"

"Onun karşısına çıkarsam kalbine sokacağım bir hançeri var benim sırtımda"

Hiçbir şey söylemeden sustuğunda sokağın sonuna adım kala durduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin